Terug naar overzicht
Hallo elien, Wij hebben onze zaal nog geen 5km van bij ons thuis. Mijn schoonfamilie is van antwerpen en dan hebben wij nog een bevriend koppel uit Brugge. Eerst wou ik dat zij allen bij ons thuis sliepen en wij met de kindjes op hotel maar dat wou mijn schoonmoeder niet. Ze zei dat ze zelf hun plan ging trekken en dat het voor ons vermoeiend genoeg ging zijn en dat wij onze rust nodig hadden de volgende dag en dat wij kunnen uitslapen. Dus heel mijn schoonfamilie uit antwerpen want wij zij van limburg en het koppeltje uit Brugge hebben samen een hotel geboekt nog geen 2 km van onze feestzaal. Dus ze kunnen te voet gaan. Groetjes
Zoals je zelf zegt...moeilijk.Je kunt niet op voorhand bepalen hoelang het feest zal duren, of hoelang je het graag zou hebben.Indien het er lekker aan toegaat, zullen ze zowiso wel blijven.De eenvoudigste oplossing lijkt mij iedereen laten weten, dat er in de buurt een slaapgelegendheid is, waar ze kunnen reserveren tegen betaling.mvg
Probleem is, er is in de buurt NIETS :p maar echt niet... enkel velden :DDus de enige optie is dus wel aan de zaal (daar zijn aan de zaal slaapkamers), maar dat is bij te boeken alsin ofwel alle kamers ofwel geen.. dus dat is een meerkost van 970 euro.. als er dan niemand blijft slapen is dat volledig weggesmeten geld natuurlijk..