Terug naar overzicht
Ik zou dat toch vragen... Eens polsen of er interesse is...Wij hebben een beetje een gelijkaardig 'probleem' met de schoonfamilie. Ik heb wel het nodige werk van opzoekingen gedaan naar betaalbaar hotel in de heel dichte omgeving. Ik heb dan vrijblijvend geïnformeerd bij dit hotel wat de prijs per kamer was (als we een aantal kamers tegelijkertijd vast legden), en dan gevraagd aan de familie wie wilde meedoen. Iedereen heeft daar vlot op geantwoord of ze al dan niet intesse hadden en ik heb dan rond nieuwjaar de aantal kamers vast gelegd.Al is het maar een fix van zoveel euro per persoon die blijft slapen, alle beetjes helpen he :-)Succes ermee!
Wij hebben 15 kamers gereserveerd bij ons trouwfeest. Maar ik betaal dit zelf niet. Wij hebben iedereen de keuze gegeven om te blijven slapen en er ook bij gezegd dat het 99 € is. Spijtig genoeg hebben we er maar 15, want ze waren zo snel weg. Maar op = op. Ik zou zeggen dat ze kunnen blijven slapen mits een kleine bijdrage voor het logement. Ze zullen daar wel begrip voor hebben.
iedereen bij ons heeft zelf de keuze om al dan niet een hotel te reserveren. Mijn verloofde kon wel goedkopere kamers regelen omdat hij zelf in een hotel werkt, maar dat lag niet echt in de buurt van de feestzaal. Bovendien ligt er een hotel dichter bij de feestzaal en vlak langs de locatie ligt er een jeugdherberg... en iedereen die een kamer heeft gereserveerd deed dit met eigen centjes...
Bij ons is dat net hetzelfde probleem :-) maar ik laat iedereen de vrije keuze.. Ik heb ook meegedeeld dat wijzelf ook op hotel gaan.Mijn broer trouwt in september van dit jaar en is ook een uur en half verwijderd van ons thuis dus wij gebruiken ons gezond verstand om zelf iets te boeken in de omgeving..
Oké bedankt voor de reacties al!! Ik ga inderdaad is rondvragen bij vrienden en familie wie dit eventueel ziet zitten.Het ding is dat dit niet echt een hotel is maar een optie bij in onze zaal (het wordt ook in de zomer gebruikt als jeugdkamp verblijf) Dus dat maakt het nog wel anders denk ik.. ik heb niet de keuze voor maar een aantal kamers bij te boeken het is ofwel geen ofwel allemaal en dan is het direct 970 euro extra.. (dan mag je ook al wel vanaf vrijdagavond tot zondagavond in het domein.. ook wel goed om alles klaar te zetten en op te ruimen want dat wil ik zelf wel wat mee doen)