Terug naar overzicht
Niet iedereen doe dat hoor. Bij ons is't ook alleen omdat mijn zus 2 kindjes heeft, en omdat het wel leuk is om hen te betrekken (anders vervelen ze zich de hele dag, en het zou een verspilling zijn van hun schattigheid :p)
Wij hebben onze eigen kindjes... Maar ik ben al naar verscheidene trouws geweest waar het bruidskoppel geen bruidskindjes had.
Neen, dat hoeft zeker niet. Wij hebben zelf 3 kindjes en willen hen zoveel mogelijk bij het hele gebeuren betrekken.
Zeker niet verplicht!Wij hebben gewoon 2 schattige dochters, dus ja :-)
Wij trouwen zonder bruidskindjes. Is absoluut geen probleem :-)
Wij hebbe 3 kindjes en ze zijn ons bruids kindjes en mijn mete kindje betrek ik er waarschijnlijk ook bij. De oudste brengt ons de ringen die is 13. Een hele eer voor haar. En mijn zoon en dochter zoon is 9 en ons dochtertje 5 goeie de bloemenblaadjes waar ze heel erg naar uit kijken. Doen waar jullie u goed bij voelen.
Wij zonder. Ook al hebben we zelf 2 kids. Geen stress enz
Wij ook zonder, gewoon omdat al te veel mensen het aangeboden hebben dat ze hun kindje wel als bruidskindje willen laten doorgaan en we niemand voor het hoofd willen stoten plus ze zouden ook overal mee naar toe moeten... dus om onnodige drukte tevermijden geen bruidskindjes