Terug naar overzicht
Hi,Dat is die bruidswinkel in de bruul hé. Volgens mij maakt ze bruidskleedjes op aanvraag. Ben niet zeker hoor. Maar ik dacht dat het zo heb horen vallen.
Hey,Ik ben er onlangs geweest voor de suitekleding van mijn mama. Ze heeft een paar voorbeelden van kleding staan, maar maakt volledig wat jij wil.Ze is ook heel vriendelijk.Groetjes
Hey Katleen,De ontwerpster is Lieve Claeys. Ze heeft haar atlier inderdaad op de Bruul in Mechelen.Ik ben er in november geweest en ik was er heel tevreden van. Ze heeft enkele pasmodellen hangen, maar maakt écht op maat wat jij zelf wil! De prijs van een top en rok is heel redelijk: ongeveer 800 à 900 euro.Ik ben uiteindelijk nadien nog ergens anders op 'mijn droomkleed' gevallen, maar ik vind 'MooiMechelen' zéker een aanrader om eens langs te gaan!Maak wel even telefonisch een afspraak, want ze heeft 't nogal druk. Als je een afspraak maakt, neemt ze echt uitgebreid de tijd bij je pasbeurt!Groetjes,Veerle
Hallo Katleen, Ik heb helemaal dezelfde ervaring als Veerle. Een hele lieve, vriendelijke ontwerpster die echt tijd voor je neemt en op maat maakt wat je wil. Ook ik heb uiteindelijk toch nog ergens anders een kleed gevonden maar toch zeker een aanrader! De combinatie die ik mooi vond zou 900 EUR kosten. Groetjes, Annelies
Mooi Mechelen is echt een aanrader! Aan de hand van de pasmodellen kan je zelf je droomjurk samenstellen. Ik heb er alvast mijn kleed gevonden! En zoals al eerder gezegd: Lieve Claeys is heel vriendelijk, en na afspraak maakt ze ruim voldoende tijd voor je vrij.