Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben onze oldtimer bus gehuurd bij just married compagnie in Sint Niklaas. Ga eens naar die website,prijzen staan erbij.Groetjes
Wij hadden ons vervoer bij nostalgic cars in schellebelle. 1 oldtimer voor ons en 1 auto voor mijn ouders en schoonmoeder. Check ook eens de website. Prijs voor 1 auto is normaal gezien 270 euro. Superfoto's en Superservice !!!!
Van waar ben je ergens? Wij hebben ons vervoer bij de blauwvoet in Balen. Gekend voor zijn bussen maar ze hebben ook een paar ceremoniewagens. Vaste prijs per dag. Wel met chauffeur.
Welke streek Sarah?Ik denk dat het aanbod beperkt is waar je zelf mag rijden met de wagen...Een veel gebruikte oplossing is een oldtimerbus.... Als je in West-Vlaanderen woont, weet ik enkele adresjes...Greetz,Christ
Welke streek Sarah?
Ik denk dat het aanbod beperkt is waar je zelf mag rijden met de wagen...
Een veel gebruikte oplossing is een oldtimerbus....
Als je in West-Vlaanderen woont, weet ik enkele adresjes...
Greetz,
Christ
Dag iedereen,Alvast bedankt voor de tips!!Wij zijn van het Gentse...Ga alvast jullie tips eens bekijken! :-)
Wij zijn bij Ceremonie Lpp in Sint-Niklaas geweest en ze hebben daar echt veel. Ze hebben er trouwauto's en ook voor het gevolg en limousines ook een heel mooie exclusieve rode en ook veel mooie trouw-autobussen.
Hoi wij hebben een Ferrari gehuurd voor weinig uit Brabant.Zelf gereden helemaal top.Groetjes