Terug naar overzicht
Ik vind het niet raar. Als je in een kleur gaat val je meest niet meer op tussen je gasten. Hier 16 jaar samen en 2 kids en ga ook in het wit😉
Het is zeker niet raar. Doe waar je je goed bij voelt. Er zijn ook af en toe bruidjes die voor de eerste keer niet in het wit trouwen. En er zijn dames en heren die in het wit trouwen, ook al zijn ze 50.
Je moet nemen wat je het mooist vind, het kleur speelt geen rol. Ik trouw ook voor de tweede keer en ga in het kleur trouwen . Mijn vriend ga in het wit en ik vind het mooier als ik in het kleur ben.
is zeker nie raar ikzelf trouw ook voor de 2de keer en ga deze keer voor ivoorwit alhoewel ik ook een kleur in gedachten had doe waar je u goed in voelt en kijk of luister niet naar wat iemand anders zou denken of zeggen het is jouw dag
Ik trouw voor de tweede keer, en tzal in een witte jurk met alles erop en eraan zijn! :)Initieel opteerde ik een korte jurk, in kleur. Iets wat ik achteraf nog zou kunnen dragen... Maar ik moest erkennen dat het wauw-gevoel in die kleedjes achterwege bleef... Belangrijkste is dat jij een wauw-gevoel hebt als je jouw jurk draagt. En dat is voor iedereen anders. Laat je dus niet leiden door wat anderen denken/zeggen, maar kies voor jouw eigen gevoel. Of het nu een eerste of een vijfde huwelijk is, iedereen heeft recht op zijn/haar wauw-gevoel. In wat voor outfit dat ook mag zijn. Ik ben allesinds heel blij met de prinsessenjurk die ik zal dragen ! ;)
Ik ga zoals jullie zeggen dus mijn eigen gevoel volgen!Het kan me gestolen worden wat anderen ervan zeggen of vinden!Ik ga voor het wauw-gevoel
Groot gelijk Sanne !!!
Hier hetzelfde: ik had gezegd: een 2e keer dat wordt een gekleurde jurk. Tot ik begon rond te kijken... geen enkele jurk kon me bekoren of vond ik waaw. Ik ben uiteindelijk ook voor champagen / ecru gegaan en een echte bruidsjurk zoals iedereen het kent. Niemand vond dit raar en ik voelde me geweldig. Dus doen waar je jezelf goed in voelt en stralen op jouw dag!
ik trouw voor 3 de keer en zou ook niet in kleur gaan hoor .wegens zeer beperkt budget zal ik in een gewoon jurkje moeten trouwen .hoewel ik liever een echte jurk gehad had .
Bij ann Sophie hebben ze mooie jurken voor niet zoveel geld