Terug naar overzicht
Hè Kelly, hè meid het is jullie dag dus alle aandacht moet naar jullie gaan vind ik en daar moeten jullie ook samen van genieten. Ik zou het afroepen maar dat is het dan ook. De ogen moeten naar jullie gericht zijn en niet op een ander. Mijn collega is in die nacht dan 2 jaar getrouwd dus ik roep dat af maar dat is het ook. Bij een trouw van mijn vriendin had ze ook afgeroepen dat ik in die nacht klokslag 24 uur jarig was. Iedereen zingen en ik kreeg kusjes, was wel leuk maar ik had zoiets Hallo dit is jullie dag niet de mijne. Doe waar jij je goed bijvoelt en spreek anders met nog wat mensen. Volg je hart. Succes
Een vriendin van mij wordt ook 30 en een nichtje verjaart op middernacht... Ik ga hier sowieso wel iets speciaal rond doen... Sowieso 'Happy Birthday' - en ik ga aan de zaal vragen om een taartje met vuurwerk.Voor de 30-jarige ga ik sowieso ook bloemetjes halen! :-) Ik vind het super sympathiek dat ze naar ons huwelijk komt in plaats van haar verjaardag te vieren! :-)
Ook mijn beste vriendin verjaart. Zij heeft echter zelf aangegeven dat ze niets speciaal maar ja uiteraard gaan we met de hele zaal een liedje zingen. Aangezien mijn vriendin graag iets drinkt geven we haar een flesje en dan zal er vollenbak 'mijn en haar nummer gespeeld' worden!
Flesje bubbels laten aanrukken?Dan kan ze die als ze wil nog trakteren ...Een taart na 't dessert zou ik wat onpraktisch vinden.Je kan natuurlijk het ook zo laten en "the day after" ontbijt laten leveren.
Meestal is het gewoon met een plaatje aankondigen, en soms komt een klein taartje binnen met beetje vuurwerk. Maar let op als je dan iemand vergat die toevallig ook nog verjaart diezelfde avond, zonder dat je het weet.