TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
9-3-2015 18:55:47
Achtergrondmuziek is essentieel voor de sfeer tijdens recepties. Doch uiteindelijk luistert daar echt niemand naar. Kortom... het speelt eigenlijk geen rol welke muziek, zolang het niet op de zenuwen werkt. Iedereen is zowiso aan het bijpraten, aan het drinken en aan het wachten op het volgende hapje. Indien je er toch wat volume zou willen insteken voor meer ambiance, zul je vrij vlug tot de orde geroepen worden door je gasten, die het terug stiller willen. (meestal toch). mvg
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
9-3-2015 19:23:31
Inderdaad, en het is toch ook een hele hap uit je budget, soms meer dan de DJ, terwijl veel minder aandacht voor. Enkele maanden geleden leerde ik een schitterende saxofonist kennen uit Rijsel. Hij speelt boven opgenomen muziek, en doet naast wat smooth jazz ook wel setjes met deephouse enzovoort. Terwijl ik als liefhebber van muziek mijn vingers aflikte bleven heel wat mensen uit die ruimte weg, en in die ruimte zelf vroegen ze om het stiller te zetten. Dat is zelfs zo met achtergrondmuziek die de DJ verzorgt, vaak zijn er 60 plussers dit toevallig wat dicht bij de speaker zitten en moet het zo stil staan dat je het evengoed kan afzetten.
|
|
Annemie
30-8-2014
|
|
|
sanderijn
|
10-3-2015 10:55:39
Kijk gerust eens in mijn gastenboek of op mijn infopagina. Voor stijlvolle maar niet te overheersende achtergrondmuziek kan je zeker bij mij terecht. De bezetting vrij te kiezen. Groetjes, Sanderijn
|
|
Barbara
|
12-3-2015 10:14:47
|
|
Linda
22-9-2015
|
13-3-2015 23:25:13
Muziek is vooral een toevoeging tijdens de ceremonie. Zeker omdat ze dan de muziek kunnen aanpassen aan wat er gebeurt. Zoals teken dat een minuutje langer duurt etc.
|
|
Linda
22-9-2015
|
|
|
Carina
|
14-3-2015 12:38:05
|
|
Patricia
|
14-3-2015 14:44:26
Wellicht is www.saskiadian.nl iets voor je? Zij brengt swingende muziek samen met een pianist.
|
|
Christophe
|
|
|
Linda
|
21-4-2015 16:30:36
www.hofnar.be heeft toffe dingen. Denk wel dat La Folie Jolie iets moet zijn voor jullie. Heb ze al eens aan het werk gezien. Toffe band!
|
|
Karen
|
|
|
Tjallina
|
30-7-2015 11:35:56
Hallo Vicky Alvast een dikke proficiat!! Ik ben zangeres en zing alle soorten muziek. Contacteer me gerust als je nog met vragen zit . Groetjes Tjallina
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
1-8-2015 11:49:18
Hey Vicky, Wij spelen accoustische versies van hippe liedjes zoals "het lucky", "happy", "walk on water", "sky flu of stars" enz... Dit zorgt voor een fantastische sfeer en zet onmiddellijk de toon voor de rest van de avond. Dat niemand luistert naar de muziek op een receptie is niet waar :-) Het huwelijkspaar kan maar met een paar mensen tegelijk praten en niet iedereen kent elkaar. Ook zie je vaak groepjes mensen "meewiegen" met de muziek en op de klanken van "ik hou van u" pakken mensen elkaar gegarandeerd eens vast ;-) Ik ben natuurlijk geen "objectieve" partij maar ik hoor vaak van koppels dat ze zo blij waren dat er live muziek was tijdens de receptie ... :-) Veel geluk alleszins en mochten jullie houden van muziek met pit en soul luister dan eens op www.josephinesings.be Voor jullie zou het combo een goede optie zijn! Groetjes, Jozefien
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|