Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hopelijk op schema!

9-3-2015 19:45:08
Hallo,

Ik was wel eens benieuwd hoe ver iedereen staat met de planning van hun trouw. Het begint spannend te worden met nog 6 maanden op de teller (even te bedenken dat wij nu reeds meer dan een jaar verloofd zijn)! Wij hebben tot nu toe gedaan:

- zaal (menu's moeten nog besproken worden)
- dj (nog eens samenzitten met hen)
- fotograaf
- videograaf
- ceremoniemeester (eveneens nog eens samenzitten)
- kerk ligt vast
- draaiboek grotendeels klaar
- vervoer is geregeld
- gastenlijst is eveneens grotendeels klaar maar moet nog eens gecheckt worden
- trouwkleed en kostuum zijn inorde, enkel nog retouches
- de kleren van de bruidskindjes
- live muziek kerk en receptie liggen vast

Momenteel zijn we nog bezig aan de huwelijksmis, amai valt niet te onderschatten.

Voila, ik denk dat dit het ongeveer is en nog een lijstje te gaan! :)

Nog veel succes iedereen!

Jas
5-9-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 810

cindy
8-8-2015
 Meld misbruik9-3-2015 20:20:59

Hè Hallo mijn vriend heeft me vorig jaar op kerstdag ten huwelijk gevraagd. Ik moet alleen de kindjes nog kleden en onze ringen en mijn ventje zijn pak. We hebben er vaart achter gezet en ben daar blij om. In januari hadden we onze zaal al en ons buffet en onze dj en fotograaf mijn make up en kapster. Ik houw alles bij in een draaiboek. We hebben zelfs onze openingsdans al. Wij staan al ontzettend ver en ben er trots op. Versiering heb ik ook al. Onze getuigen ook. Alleen de bedankjes vind ik wat moeilijk. Onze uitnodigingen hebben we ook al. Nu lekker relaxen. Succes

Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik9-3-2015 20:53:51

Wij trouwen dezelfde dag en staan ongeveer even ver. Alleen het kostuum voor mijn vriend hebben we nog, de afspraak staat wel vast en de kleren van de bruidskindjes wachten we ook nog even mee;

We hebben wel ook al de bloemist vastgelegd en de trouwringen besteld. We zijn nu ook aan het wachten op een proefdruk van de uitnodigingen.

Succes nog!

Jas
5-9-2015
 Meld misbruik11-3-2015 7:49:07

Oh super! Ik was nog vergeten te zeggen dat de huwelijksreis ook vastligt. En inderdaad de trouwringen zou ik toch ook graag 1 van de weken gaan bestellen. Nog veel plezier!

Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik11-3-2015 15:26:41

onze huwelijksreis ligt idd ook al vast.

nog veel succes en plezier!

Winnie
5-9-2015
 Meld misbruik13-3-2015 9:44:23

Zie hieronder de checklist

Checklist Huwelijk 5/9/2015
Bruid:
Kapsel:ok
Make-up:
Juwelen: ok
Kleed: ok
Schoenen: Gekozen maar nog te kopen
Lingerie
Pedicure: ok
Manicure: ok
Bruidegom:
Kostuum: Gaan kijken maar in maart nog is gaan kijken voor zomercollectie
Schoenen
Kapper
Bruidskindje:
Kleding: ok
Schoenen
Kapper
Trouw:
Ondertrouw: ok
Notaris: Nieuwe afspraak maken voor huwelijkscontract
Ringen: Besteld
Vervoer:
Vervoer: ok
Foto:
Fotograaf: ok
Locaties
Feestzaal:
Feestzaal: ok
Decoratie:
Gastenboek
Enveloppedoos
Bedankjes
Naamkaartjes
Traiteur:
Traiteur: ok
Uitnodigingen:
Uitnodigingen: Gekozen maar nog niet besteld

Allerlei:

Gastenlijst: ok
Getuigen: ok
DJ: ok
Werkgever: ok
Cadeaus kindjes: ok
Babysit: ok
Tafelschikking
Bedankkaartjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...