Terug naar overzicht
Hè Hallo mijn vriend heeft me vorig jaar op kerstdag ten huwelijk gevraagd. Ik moet alleen de kindjes nog kleden en onze ringen en mijn ventje zijn pak. We hebben er vaart achter gezet en ben daar blij om. In januari hadden we onze zaal al en ons buffet en onze dj en fotograaf mijn make up en kapster. Ik houw alles bij in een draaiboek. We hebben zelfs onze openingsdans al. Wij staan al ontzettend ver en ben er trots op. Versiering heb ik ook al. Onze getuigen ook. Alleen de bedankjes vind ik wat moeilijk. Onze uitnodigingen hebben we ook al. Nu lekker relaxen. Succes
Wij trouwen dezelfde dag en staan ongeveer even ver. Alleen het kostuum voor mijn vriend hebben we nog, de afspraak staat wel vast en de kleren van de bruidskindjes wachten we ook nog even mee;We hebben wel ook al de bloemist vastgelegd en de trouwringen besteld. We zijn nu ook aan het wachten op een proefdruk van de uitnodigingen.Succes nog!
Oh super! Ik was nog vergeten te zeggen dat de huwelijksreis ook vastligt. En inderdaad de trouwringen zou ik toch ook graag 1 van de weken gaan bestellen. Nog veel plezier!
onze huwelijksreis ligt idd ook al vast.nog veel succes en plezier!
onze huwelijksreis ligt idd ook al vast.
nog veel succes en plezier!
Zie hieronder de checklist Checklist Huwelijk 5/9/2015Bruid:Kapsel:okMake-up:Juwelen: okKleed: okSchoenen: Gekozen maar nog te kopenLingeriePedicure: okManicure: okBruidegom:Kostuum: Gaan kijken maar in maart nog is gaan kijken voor zomercollectieSchoenenKapperBruidskindje:Kleding: okSchoenenKapperTrouw:Ondertrouw: okNotaris: Nieuwe afspraak maken voor huwelijkscontractRingen: BesteldVervoer:Vervoer: okFoto:Fotograaf: okLocatiesFeestzaal:Feestzaal: okDecoratie:GastenboekEnveloppedoosBedankjesNaamkaartjesTraiteur:Traiteur: okUitnodigingen:Uitnodigingen: Gekozen maar nog niet besteldAllerlei:Gastenlijst: okGetuigen: okDJ: okWerkgever: okCadeaus kindjes: okBabysit: okTafelschikkingBedankkaartjes
Zie hieronder de checklist
Checklist Huwelijk 5/9/2015Bruid:Kapsel:okMake-up:Juwelen: okKleed: okSchoenen: Gekozen maar nog te kopenLingeriePedicure: okManicure: okBruidegom:Kostuum: Gaan kijken maar in maart nog is gaan kijken voor zomercollectieSchoenenKapperBruidskindje:Kleding: okSchoenenKapperTrouw:Ondertrouw: okNotaris: Nieuwe afspraak maken voor huwelijkscontractRingen: BesteldVervoer:Vervoer: okFoto:Fotograaf: okLocatiesFeestzaal:Feestzaal: okDecoratie:GastenboekEnveloppedoosBedankjesNaamkaartjesTraiteur:Traiteur: okUitnodigingen:Uitnodigingen: Gekozen maar nog niet besteld
Allerlei:
Gastenlijst: okGetuigen: okDJ: okWerkgever: okCadeaus kindjes: okBabysit: okTafelschikkingBedankkaartjes