Terug naar overzicht
Dag Evelien,Hieronder een overzicht van hoe het er bij ons ongeveer voorstaat, waarschijnlijk ben ik nog wat zaken vergeten...Wat we al gedaan hebben:· Huwelijk aangeven op gemeentehuis· Huwelijksboekje gemaakt en doorgenomen met pastoor· Uitnodigingen verstuurd· Overig drukwerk (menu, tafelnummering, kaartje huwelijksmis en misboekje)· Trouwringen gekocht· DJ en fotograaf geboekt· Getuigen gevraagd· Trouwvervoer geregeld· Trouwjurk, accessoires en schoenen gekozen· Huwelijksreis geboekt (+ paspoort aangevraagd)· Bruidssuite gereserveerd· Werkgever op de hoogte gebracht· Verlof aangevraagd voor de reis· Proefkapsel en proefmake-up· Pension geregeld voor onze hond· Bloemen bespreken bij bloemist· Decoratie kerk (rode loper, rozenblaadjes) en zaal· Bellenblaasjes voor bij buitenkomen kerk· Afspraken maken voor make-up en kapsel· BroodjeslunchWaar we nog mee bezig zijn of nog moeten doen:· Gastenboek of alternatief voorzien· Draaiboek nog in opmaak· Bedankjes voor de gasten, ouders en getuigen· Snoepjes voor kindjes na de mis· Dansles nemen· Menu doornemen met zaal· Schoenen voor toekomstige kopen en inlopen· Mijn schoenen inlopen en reservepaar voorzienGroetjes,Eline
Als Als je met een boek of beter gezegd een draaiboek werkt zal je niks vergeten. Ik ben op kerstdag te huwelijk gevraagd en het enige wat wij nog moeten doen is de kindjes kleden onze ringen en mij vriend zijn pak en de bedankjes. Ik ben een die er geen gras over laat groeien en was dan al op 26 december 2014 bezig met mijn boek. Zo heb ik wat speling. Mijn vesiering heb ik ook zo goed als volledig. Ik heb mijn rozeblaadjes de kindjes hun mandje hun boeketten uit stof mijn steentjes mijn uitnodiging en ons bellen op de tafels. Waar ik het moeilijk mee had was de zaal bang dat we die op een korte tijd niet gingen vinden want wil niet jaren verloofd zijn eer je trouwt en dat wou mijn schoonmaak ook niet. Eens we de zaal hadden en het buffet en onze dag op het gemeentehuis viel er een last van mijn schouders. Nog 150 dagen voor ons en wat kijken wij hier naar uit en ook onze kindjes. Je bent al heel ver dus relax en praat over wat je al hebt tegen andere en meestal zullen zij dan zeggen en heb je dit en dat al. Ik ga morgen voor mijn make up ben eens benieuwd. Kijk er alvast naar uit. Succes nog
Ik trouw op dezelfde dag als Eline, en wij hebben nog wel wat op ons to-do lijstje staan: - Bedankjes klaarmaken (kan pas week voordien)- Bruidskindjes kleden (staat over 2 weken op de agenda)- Misboekje maken + overlopen met pastoor (begin april, in de paasvakantie)- Dansles nemen (begin april, in de paasvakantie)- Trouwkaars is besteld, we moeten enkel nog gaan zeggen wat we erop willen laten zetten- Vervoer (is een regelrechte ramp!!)- Schoenen voor mijn toekomstige :-)- Kapsel gaan proberen + make-up proberen, tijdstip voor dag zelf ook nog vastleggen- Menu proeven (over twee weken)- Bloemen- Decoratie kerk + eventueel nog wat voor de zaal- "Ringhouder" voorzien- Iets voor de bruidskindjes te laten vastnemen (bloemetje, knuffelbeer), ... - GastenboekNog heel wat werk dus. Gezien we allebei in het onderwijs werken en een druk avondprogramma door de week hebben komen we nu tot niet veel. Binnenkort hebben we weer twee weken paasvakantie, dan hopen we alles zo goed mogelijk af te kunnen ronden.
Bij ons is quasi alles gepland wat ons nog te doen staat:> m'n verloofde zijn kostuum passen> danslessen nemen> uitnodigingen versturen> huwelijkskaars laten maken> laatste details met bloemist overlopenen dat zal het zijn :-)
Bij ons is quasi alles gepland wat ons nog te doen staat:
> m'n verloofde zijn kostuum passen> danslessen nemen> uitnodigingen versturen> huwelijkskaars laten maken> laatste details met bloemist overlopen
en dat zal het zijn :-)