Terug naar overzicht
Indien er overnachting is inbegrepen, zie ik daar totaal geen probleem in. Natuurlijk wel rekening houden met eventuele genodigden die misschien niet meer met de wagen kunnen rijden of minder mobiel zijn.
Wij wouden dat ook eerst graag doen maar dan dachten we aan de mensen voor receptie of avondfeest en dat leek ons te lang rijden (we vragen 160 mensen en overnachting voor allemaal voorzien is buiten budget) dan maar als er overnachting inbegrepen is en iedereen die je uitnodigt blijft ook voor het volledige feest dan denk ik dat dat een superleuk idee is!
Indien er inderdaad een overnachting bij is, zou ik dit zeer zeker doen... Lijkt me alleen maar leuker!!
wij hebben het ook overwogen, maar omdat het te duur werd om iedereen te laten logeren doen we het maar niet. Maar als dat voor jullie kan, zeker doen!!
Hangt ervan af hoeveel volk je uitnodigt.Als je het beperkt tot die 50 man en ze kunnen dus blijven slapen ... geen probleem.Als er echt veel volk na 't feest naar huis moet, vind ik het redelijk ver.Maar uiteindelijk, op mijn feest in de Kempen was ook volk van aan de zee en van tegen de Duitse grens (en da's dus ook 120 km ofzo). Niet veel, maar ze waren er wel.
Als de genodigden uit dezelfde regio komen zou je ook een bus kunnen inleggen die hen op een redelijk uur bv. om 3u 's nachts terug brengt. Er zullen zeker genodigden het er voor over hebben om zelf een hotelkamer te boeken, en eventueel een taxi om daar te geraken. Maar dan is de vraag maar over de beschikbaarheid. Vooral taxi 's nachts is in veel locaties niet mogelijk. En zelfs rijden naar de hotelkamer met een glas teveel op is not done.