Terug naar overzicht
Ik ben opzoek naar een betaalbare feestzaal omgeving Mol. we zullen ongeveer 120 gasten hebben op onze trouw en zijn ook van plan om een frietkraam, pizzakraam of BBQ te geven op ons trouwfeest. Als jullie iets weten laat dan een berichtje achter.
Hallo nadiene, Het zilvermeer is een mooie locatie en mooie zaal. Wat ze vragen weet ik niet want wij zijn van Limburg en vonden dat iets te ver voor onze gasten. Een frietkraam is echt leuk en een Bbq ook natuurlijk. Maar er is een site DNLS daar vind je mooie zalen en je krijgt binnen de twee dagen antwoord. Veel succes nog. Kasteel d ursel in Borne antwerpen. Daar staat ook dan als er catering is en als je er kan slapen enz...
Dag Cindy,Bedankt voor jou reactie. Ik ben ondertussen naar zilvermeer geweest en het is idd een mooie locatie, maar de prijzen zijn daar heel duur. Dus het zal iets anders worden.Groetjes, Nadine
Dag Cindy,
Bedankt voor jou reactie. Ik ben ondertussen naar zilvermeer geweest en het is idd een mooie locatie, maar de prijzen zijn daar heel duur. Dus het zal iets anders worden.
Groetjes, Nadine
Ik zal meezongen met jouw. Groetjes
Hè nadine heb even meegezocht voor jouw naar zalen.... Ten huize Foets ... De Hezehoef in Olen wel deze... A part hotel Corbie... Het Bourgondisch huis ... Tafeltijd ... De Kleppende Klipper = is op een boot ... Gasthof De Beiaard ... De groene jager .... De zander =is ook op een boot. Heel mooi. Wij zijn van limburg anders waren we zekeren vast voor dit gaan kijken. Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen. Nog Hulp nodig dan lees ik het wel. Succes nog met de voorbereidingen. CINDY
Wil je mij iets laten Nadine als je iets gevonden hebt. Groetjes cindy
De Linde in Retie misschien? Wij zijn daar geweest maar hebben een andere locatie gekozen. Ze vertelden ons toen wel dat het daar geen probleem is om een eetkraampje te plaatsen en dat zij er alles aan doen om een feest naar je budget te organiseren.De plaatselijke parochiezalen zijn meestal ook minder prijzig, met die vele deelgemeentes in Mol zullen dat er best wel een heel aantal zijn.Succes!groetjes Tanja
Het Corbie hotel lijkt me ook wel iets. Het parochiecentrum in Witgoor kan ook het is groot en proper en niet duur en met wat aankleding ziet dat er wel oke uit. De Linde in Retie leek mij ook wel tof, maar het is wat ver voor de gasten. Bedankt om mee te zoeken grtjs nadine
Het Corbie hotel lijkt me ook wel iets. Het parochiecentrum in Witgoor kan ook het is groot en proper en niet duur en met wat aankleding ziet dat er wel oke uit. De Linde in Retie leek mij ook wel tof, maar het is wat ver voor de gasten.
Bedankt om mee te zoeken
grtjs nadine
Ten huize foets kan ik jullie al ten zeerste afraden.Het is ten eerste al redelijk duur en de baas is allesbehalve eerlijk en vriendelijk tegen de klant als het niet naar zijn zin is. Heb het zelf meegemaakt en een ander koppel dat daar hun trouw deed heeft dit ondertussen ook geannuleerd.