Terug naar overzicht
wij zijn enkele weken geleden gaan kijken en ik had er geen goed gevoel bij. mijn collega die ook trouwt volgend jaar, vond het daar ook 'raar'.deze zomer zullen we naar een huwelijk moeten daar, ben benieuwd.
waarom een raar gevoel? wij zijn ook langs geweest en vonden het een vriendelijke ontvangst. we hebben wat schrik gekregen door de vroegere reacties op deze site.
Beste Santi, Je moet ook eens kijken bij het fabriekspand. Ik heb daar reeds een fotoreportage gedaan en er waren veel mogelijkheden.Veel succes.mvg,Filip BoussauwProfpict fotografie Brugge
wij hebben ondertussen onze zaal, bedankt voor de tip.zijn jullie in de feestzaal zelf geweest? wanneer waren jullie daar?
Wij waren er vandaag! De feestzaal was net geverfd...
wij hadden geen goeie indruk, en kon me niet inbeelden dat de zaal daar mooi, aangenaam en sfeervol kan zijn. jammer, want veel collega's zijn daar getrouwd (enkele jaren terug)van eten/bediening kan ik niet veel zeggen
Zeer vriendelijke maître d'hotel. Het is alweer enige tijd geleden, maar in de zaal aan de straatkant herinner ik me toch dat het er steeds erg warm was (in de zomer). De bediening ging ook traag, er leek te weinig volk. Zo vroeg het bruidspaar ongeduldig om te gaan dansen, terwijl een volledige tafel nog geen dessert had gekregen. Maar ik kom er niet vaak, dus dit is de indruk van een paar feesten en ook een paar jaar terug.
Hier enkele tips centraal West-Vlaanderen: Gravenhof (Torhout), De Vrede (Ichtegem), Vossenberg (Hooglede).
Iets verderop heb je ook Ter Eeste, aan de brouwerij Rodenbach...
Ter Eeste is inderdaad een zeer mooie locatie in Roeselare. De bediening is er ook wel vlot. Groot nadeel: de dansvloer ligt niet centraal. Pas op, de speakers aan het plafond klinken ook gruwelijk. DJ's zeker eigen klank opstellen!