Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben gekozen voor 't Kasteel van Saffelaere.We zijn daar op voorhand eens een menu gaan eten. Het eten was heel mooi gepresenteerd en zeker niet te weinig.Maar dat is geen trouwfeest natuurlijk. Daar heb ik nog geen ervaring mee.Groetjes, Sissi26/05/07
Hey Lien,Mijn zus is daar zes jaar geleden gehuwd en toen was er meer dan voldoende te eten! Binnen paar weken huwt mijn andere zus daar, ik zal je daarna laten weten hoe het was. Wij geven ook ons huwelijksfeest daar in juni, dus hopelijk alles dik in orde.Ik zou me niet te veel zorgen maken, ik heb nog nooit één negatief iets gehoord van mijn vrienden en familie. Dit is echt wel een GOEDE keuze! Doen gewoon! Wij hebben alleszins geen seconde getwijfels.Groetjes, Nele.
Hi LienToen wij vorig jaar op zoek waren naar een trouwlocatie, zijn wij ook gaan kijken in het kasteel van Saffelaere.... Ondanks het feit dat we er uiteindelijk niet voor gekozen hebben, vind ik het een super mooie locatie. Wat je wel zeker moet weten, is dat het kasteel overgenomen werd eind 2005, dus alle commentaren die voor die datum liggen, zijn in principe niet meer geldig!!!!Veel succes met je zoektocht!Valéry30/06/07
Beste Valery,Beste Lien,Kleine aanvulling op laatste bericht. Het Kasteel is inderdaad met nieuw kapitaal opgestart eind 2005, maar de uitbater is dezelfde gebleven. In principe is er dus eigenlijk niets veranderd.Groetjes, Nele.
Hoi Lien en andere bruidjes-in-speIk zou me zeker geen zorgen maken over het Kasteel van Saffelaere als trouwlocatie. Mijn familie gaat al jaar en dag naar het Kasteel van Saffelaere om allerhande feesten en verjaardagen te vieren en wij zijn daar nog nooit misvlogen. De bediening is altijd picobello, ze zijn daar heel vriendelijk en ik ben nog nooit met een hongergevoel naar huis gegaan. Toen mijn vriend en ik besloten om te trouwen moesten we geen seconde twijfelen waar we ons feest wilden geven. Ik heb er ook al een paar trouwfeesten meegemaakt en het eten was altijd héél verzorgd en meer dan genoeg!!!Niet twijfelen, gewoon doen hoor!Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!!!Ilse (18.08.2007)
Lien,We kunnen je een huwelijksreportage laten zien die daar gemaakt is.U ziet dan duidelijk wat er allemaal op tafel komt en de hoeveelheden in de borden.videomanbie@telenet.beVeel succes !