TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Chantal
3-5-2014
|
12-3-2015 10:56:32
Dag Elien,
Ik denk dat je niet mag focussen op het totaalbedrag. Als je 13.000 euro betaalt voor een feest van 170 gasten (wat heel veel volk is volgens mij), dan is dit 76euro per persoon. Ik denk dat dat een heel mooie prijs is als daar alles inzit wat je opsomt hoor. Zeker als je vergelijkt met feesten van iemand anders waar misschien minder gasten waren? Het totaalbedrag zal inderdaad lager geweest zijn, maar wat met het bedrag per persoon?
Groetjes!
|
|
Debby
20-6-2015
|
12-3-2015 11:22:06
Hoi Elien,
Ik denk dat de zalen waarvan je prijs hebt gevraagd toch eerder aan de dure kant zijn. Wij hebben ongeveer 120 personen voor de hele dag (receptie, 3-gangenmenu, middernachtsnacks, en hele dag drankjes) en 60 personen voor dansfeest (middernachtsnacks en hele avond drankjes), en dit komt neer op ongeveer 12000 euro. Hier zit wel de zaal niet bij, die 1500 euro kost. Maar als we dat erbij tellen, komen we aan de 13000 die jullie zouden betalen, maar hebben wij wel voor 120 personen ook een receptie en diner erbij. Dus 76 euro per persoon voor enkel hapjes en drank, is toch vrij veel (voor ons is het voor de dansfeest-gasten ongeveer 43 euro per persoon).
Maar misschien is jullie locatie wel heel chique of speciaal en is het die meerkost waard? Hoewel wij ook een bijzondere locatie hebben vind ik ;)
Veel succes met de verdere zoektocht alvast! Debby
|
|
Kathleen
13-8-2016
|
12-3-2015 11:39:40
Wij zitten aan volgende prijzen: huur zaal: 3.500 avondfeest: 98 pp receptie: 30 pp Middernachtsnack: 5 pp
|
|
Elena
29-8-2015
|
12-3-2015 12:04:09
Hoi Elien,
Wij hebben veel zalen bezocht en ze zitten allemaal rond die prijs zoals je vernoemt.
Wij betalen €100/pers. voor de zaal, het eten en drank. Ik denk dat jouw prijs echt wel ok is.
groetjes
|
|
Sjoeke
3-7-2015
|
12-3-2015 13:25:17
Wij betalen het volgende: Receptiegasten: 20 euro/pp (cava en fruitsap met 12 hapjes) Dinergasten: ong. 80 euro/pp (aperitief met cave en fruitsap met 6 hapjes, bij het eten wijn en water, daarna koffie/thee + diverse andere dranken tot 4u 's ochtends + voorgerecht, soep of sorbet, hoofdgerecht en dessertbuffet) Dessertgasten: 40 euro/pp (aperitief bij aankomst, het dessertbuffet met koffie/thee en drank tot 4u 's ochtends) Inclusief zaal, BTW, bediening en bekleding. Succes!
|
|
Dominique
2-5-2015
|
12-3-2015 13:39:29
Volgens mij is het wel aan de dure kant. Ik betaal 80euro pp voor volgende: - 60min receptie met hapjes, cava... - 3gangenmenu met wijn, water... - drank voor tijdens dansfeest (tot einde feest: 4soorten bier, witte en rode wijn, cava, frisdrank,..) - basisversiering van de zaal - zaal - bediening
|
|
Tanja
24-1-2015
|
12-3-2015 13:55:44
Ik denk wel dat het duur is, aangezien deze gasten geen diner krijgen maar enkel hapjes? Wij hadden 50 personen voor het avondeten met twee recepties (voor en na de ceremonie) en dan nog 70 personen op het avondfeest met hapjes en pastabuffet, alle dranken incl de hele dag en nacht en wij hebben uiteindelijk met locatie en alle services inbegrepen 12.500 euro betaald. Onze locatie was thans de duurste die wij gezien hebben (Poortgebouw - Oud-Rekem). Voor de avondgasten (die dus enkel hapjes hadden) was onze prijs 45euro incl drank. Dus ik denk dat je toch wel een dure offerte hebt gekregen! Veel succes in elk geval!
|
|
Lorena
26-8-2017
|
12-3-2015 15:00:46
Amaai Tanja, het poortgebouw is dan nog duurder als la butte aux bois in lanaken. Wij hebben receptie met cava, fruitsap en 5 hapjes per persoon, dan 4 gangen menu geserveerd aan tafel en een dessertenbuffet, dranken tot half 2 snachts inbegrepen voor 120 man en wij komen uit op 11.960 euro. dit is de volledige totaalprijs voor het eten,drank, bediening en aankleding van de zaal.
Wij hebben geen onderscheid gemaakt in dag-gasten en avond-gasten maar iedereen die aan het aperitief mee doet schuift ook mee aan tafel...
Elien , ik denk dat je even moet kijken wat alleen je locatie en je hapjes kosten, want jij geeft nu een prijs op met inbegrepen muziek installatie belichting....
.
|
|
Katrien
23-5-2015
|
12-3-2015 17:03:52
Wij betalen zo'n €45 per persoon voor het avondfeest, dit is: - Ontvangst met een glaasje cava - Hapjes doorheen de avond: 3 warm - 3 koud - 2 broodjes - partysnacks - Middernachtfrietje - Hele avond drank (tot einde feest, dus geen vastgelegd einduur)
's Middags gaan we met een beperkte groep hier ook al eten. Voor hen betalen we zo'n €75, dit is alles van het avondfeest + 4 gangen menu+ drank doorheen de hele namiddag.
In deze prijzen zit ook de huur van de zaal, het personeel, een basisinkleding (tafelovertrekken, kaarsje + bloemetje)
|
|
cindy
8-8-2015
|
12-3-2015 18:13:56
Bij ons zijn al onze gasten uitgenodigd voor het avondeten. Wij beginnen met aperitief en een hapje. Daarna ons pasta buffet en kleine pizza's buffet. Wij hebben ook een heel desertbuffet en onze taart. Zonder de drank wel betalen wij 40 Euro per persoon. Wij werken met flessen op tafel zodat onze gasten niet moeten wachten. Wij nemen daarbij ook een vat bier. Daarbij zijn mijn bloemen, mijn bekleding en het personeel erbij. Ook blijft alles de hele avond staan en wat over blijft mogen wij na huis nemen. Ik mocht zelfs de kleur van tafel kleed zelf kiezen en ook mijn bloemen. Zelf heb ik ook nog versiering gekocht voor onze zaal. Wij gaan de Italiaanse tour op omdat ik er eentje ben en was de vriend zijn ieder. En ik was opslag verliefd. Het is Hoe duur je het zelf maakt. Ik hou niet van gang menu's. Hier hebben we veel soorten en onze gasten kunnen hartelust kiezen en dat lusten iedereen. Succes nog meid. En bevraagd je goed en kijk goed rond. Neem niet het eerste beste. En vooral volg je gevoel. Toi Toi
|
|
cindy
8-8-2015
|
12-3-2015 18:16:53
O ja ook niet te vergeten, daar zat ook de prijs van de huur van de school. Onze dj is een apart iemand en wij gaan waarschijnlijk ook iemand nemen die even in onze zaal komt zingen voor ons Italiaans openingsdans.
|
|
lynn
16-9-2016
|
24-3-2015 21:11:39
Wij betalen ongv €60/persoon daar zit in : 2u apperetief met cava/kirr en fruitsap + 6hapjus voorgerecht soep hoofdgerecht en dessertbuffet Alle dranken zijn in vanaf apperetief tot 3u ( behalve sterke dranken) + dj in de prijs en bediening ook en de zaal ook :D
Veel gezocht..en het beste gevonden.
|
|
Katrien
2-7-2016
|
19-4-2015 13:09:41
Lynn Waar is die zaal als ik mag vragen? Wij zijn ook volop op zoek nu
|
|
lynn
16-9-2016
|
20-4-2015 8:00:34
Ons feest gaat door in 'domein' t'goed ter couter in ingelmunster! een top locatie..top zaal en de trouwers hebben ook nog overnachting gratis met champangeontbijt
|
|
Elien
|
20-4-2015 9:42:31
Ondertussen hebben wij geboekt !!! :) Den Eyck in Kasterlee zal het zijn! :) op 10/9/2016
We betalen nu voor 26 personen (suite) diner en 110 extra avondgasten met hapjes, dessertenbuffet en een frietzakje en iedereen zoveel drankjes als hij wil tot 5u 's morgen zal dat ongeveer neerkomen op een 9000€.. veel geld misschien maar toch nog niet het duurste in de omgeving.. maar we zijn er wel heeeeeel content van en het is echt een super service!
|
|
Katrien
2-7-2016
|
22-4-2015 21:09:23
Bedankt Lynn! Zal eens kijken :D.
Elien heel veel succes met de trouw!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|