Terug naar overzicht
ik volg even mee
Ik heb er zelf nog niets laten maken ofzo maar wel al heel veel goede dingen over gehoord!
Ik heb er ook al veel goede dingen over gelezen! Ben vooral ook benieuwd naar de prijscategorie waarin zij valt. Dit zal natuurlijk ook wel voornamelijk afhangen van de stoffen die je keest enzo.
Ik ga daar een jurk laten 'namaken' van een jurk die ik op Pinterest zag. Haar schatting valt echt heel goed mee vind ik, dus prijs zit al goed. Ik ben nog niet gaan passen, dat is voor binnen 2 weken. Maar ik was ook wel enthousiast over het eerste contact.
Ik ben er deze morgen ook mijn kleed kan bestellen ... binnen 14 dagen eerste pas dus mochten er mensen al feedback hebben van hun pas ... super benieuwd
@ Sophie, Helene en Tamara,Kunnen jullie als iets meer vertellen over jullie ervaring met Isabelle Stepman?Groetjes
Ben helemaal clueless hier, als je zegt prijs valt goed mee, in welke lijnen zit het dan? Thanks
Ik ben ook benieuwd naar prijs... Heb zelf een heel mooi kleed gevonden maar moeten veel aanpassingen worden gedaan dus wordt zo wel erg duur...