Terug naar overzicht
http://www.lusmodecreator.be/zij doet ook de aanpssingen voor Youniek geloof ik.
http://www.lusmodecreator.be/
zij doet ook de aanpssingen voor Youniek geloof ik.
Dat ziet er al interessant uit, bedankt!
Even laten weten dat ik bij haar ben langs geweest en is tot hier toe super meegevallen! Ze was heel vriendelijk en ze kan mijn kleedje nog aanpassen! En ik heb er vertrouwen in dat ze dit ook goed zal doen want zij doet inderdaad ook de aanpassingen voor Youniek Bruidsmode.
Ben ook op zoek naar een naaister om mijn trouwkleed in te korten. Kan je mij een idee geven van de prijs? :-)
De juiste prijs weet ik nog niet, want ik moet mijn kleed nog binnen brengen. Ze is momenteel haar atelier aan het verhuizen, dat zou eind volgende week in orde moeten zijn en dan kan ik een afspraak maken.Maar toen ik de eerste keer ben langs geweest zei ze mij dat het rond de 50 euro zou kosten, dat is dan om een beetje in te korten en het bovenstuk een beetje versmallen.
Dat is niet veel, 50 euro! Duurt het lang voor het kleed klaar is? Wij trouwen pas volgend jaar, maar wil met alles op tijd zijn. :-D Graag nog iets laten weten nadat jouw trouwkleed is ingekort/smaller gemaakt. Wil graag weten of je tevreden bent ;-)
Ik moet 2 weken rekenen om te laten vermaken. Normaal gezien ga ik volgende week mijn kleed binnenbrengen. Ik zal nadien laten weten hoe het geweest is.
Ok, alvast bedankt! :-)
Even een update:De naaister is nog altijd niet verhuisd, maar omdat ik toch een beetje ongeduldig werd omdat ik mijn kleed voor onze vakantie in juni nog in orde wou hebben, is ze zaterdag naar mij thuis gekomen om mijn kleed af te spelden. Morgenavond brengt ze het terug. Hopelijk dan alles in orde, maar ik heb er vertrouwen in.Ze rekent in principe een 3-tal dagen om een kleed te verstellen. Ze wil dat zelf geen weken bij haar laten hangen.
Even een update:
De naaister is nog altijd niet verhuisd, maar omdat ik toch een beetje ongeduldig werd omdat ik mijn kleed voor onze vakantie in juni nog in orde wou hebben, is ze zaterdag naar mij thuis gekomen om mijn kleed af te spelden. Morgenavond brengt ze het terug. Hopelijk dan alles in orde, maar ik heb er vertrouwen in.
Ze rekent in principe een 3-tal dagen om een kleed te verstellen. Ze wil dat zelf geen weken bij haar laten hangen.
Bedankt voor de update. Wat een service!!Ik heb ze vorige week een mailtje gestuurd, maar nog niets ontvangen.. Had haar gevraagd wanneer ik best kon langskomen, aangezien wij pas volgend jaar trouwen (en ik dus nog tijd genoeg heb). En ook of ze een prijslijst heeft. :-) Oh dat stelt mij gerust! Zou het zelf ook niet graag hebben, moest het weken bij iemand anders hangen..
Ik denk dat ze het momenteel misschien wel druk heeft, want er zijn altijd mensen die op de laatste moment nog langskomen. En ze werkt als naaister voor Youniek in Turnhout en daar was ze vorige week nog 17 kleedjes gaan ophalen! Ik ben zoooo benieuwd naar mijn kleed morgen! Spannend!
Ennnn? Alles naar wens??
Ze heeft het vanavond gebracht omdat ze gisteren nog laat mijn pareltjes terug aan het naaien was.Het kleed zit perfect nu! En ik heb maar 50 euro moeten betalen! Het bustierstuk is smaller gemaakt en het kleed is vooraan een beetje ingekort.En een hele vriendelijke vrouw!
Ooh super!! Da's echt geen geld! Heb vorige week ook een mailtje teruggehad. Hun nieuw adres is wel een stuk verder, nl. Houthalen-Helchteren. Door de goede referenties, ga ik volgend jaar toch een afspraak bij haar maken ondanks de afstand. ;-)