Terug naar overzicht
ik volg mee!
Ik weet niet wat je goedkoop noemt natuurlijk :). En wil je wit, of net niet, of ..? Mijn kleed komt van bij Linx. Ik heb een lang kleed genomen. Ze vertelden me toen ik ging kiezen wel dat de prijs van hun korte kleedjes rond de €800 zat. Ik vond er daar wel mooie tussen hangen!
Hoi,Ik heb er eentje gekocht van Ladybird, een kort, wit.Kost 340 €, heb het gekocht bij Robel in Roeselare.Groetjes,Fien
HalloIk heb mijn kort trouwkleed gekocht bij Youniek Bruidsmode 399 euroGroetjes brenda
Ik heb een pronovias trouw jurk nieuw! Maat 38/40 met corset Voor 400 euros en ook een sluier 5 meter lang voor 350 euro ook nieuw als, je wil alles voor 650
In Jabbeke (Varsenare) vindt je Donna, een naaister die verschillende kleedjes heeft hangen en alles op maat maakt. Ze heeft altijd een bruidswinkel gehad maar omdat alles zo duur werd, heeft ze deze verkocht en doet ze het nu "van thuis uit". Ook als je zelf ideetjes hebt, kan je bij haar terecht. Het is heel goedkoop. Heb nog iemand van hier op het forum het adres van gegeven en zij was ook heel tevreden!Je kan zowel in de week als in het weekend gaan passen en Donna is supervriendelijk!Als je meer wil weten, stuur me dan maar een berichtje! ;-)Groetjes
In Jabbeke (Varsenare) vindt je Donna, een naaister die verschillende kleedjes heeft hangen en alles op maat maakt. Ze heeft altijd een bruidswinkel gehad maar omdat alles zo duur werd, heeft ze deze verkocht en doet ze het nu "van thuis uit". Ook als je zelf ideetjes hebt, kan je bij haar terecht. Het is heel goedkoop. Heb nog iemand van hier op het forum het adres van gegeven en zij was ook heel tevreden!
Je kan zowel in de week als in het weekend gaan passen en Donna is supervriendelijk!
Als je meer wil weten, stuur me dan maar een berichtje! ;-)
Groetjes
Ik kocht mijn korte trouwjurk bij Chinelle in Kortrijk.Prijs met aanpassingen: 412 euro.Succes in je zoektocht!
Ik kocht mijn korte trouwjurk bij Chinelle in Kortrijk.Prijs met aanpassingen: 412 euro.
Succes in je zoektocht!
ik volg mee. Ga morgen bij Cachet in Antwerpen langs... zouden er kleedjes hebben aan schappelijke prijzen, maar weet niet of het aanbod korte jurken groot is. Ik hou je op de hoogte :)