Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste pas

13-3-2015 17:45:30
Hey
Ben zo juist MIJNšŸ˜ƒjurk gaan passen,was zo blij!voor mij persoonlijk heb ik de beste keuze gemaakt .
Nu is het wachten tot mei dan heb ik laatste pas
Misboekje is zo goed als af
Zaal en alles wat er bij hoort is ook geregeld
Bloemen en bruidsboeket ook
Limousines ook
Kerk en stadhuis geregeld
Uitnodigingen liggen klaar
Volgende zaterdag de maten (mannen) suite laten nemen
Bruids kindjes kleding ook geregeld
En gommetje zijn pak is ook inordešŸ˜ƒ
Veel Grtjes van een zeer uitgelaten bruid

Sofie
27-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 666

lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik15-3-2015 9:35:00

spannend!!!! Wij trouwen met een week verschil en amaai je bent bijna helemaal rond met de voorbereiding. Hier nog altijd aan het wachten op dat verlossende telefoontje dat HET kleed binnen is , gekocht in september en nog altijd niet binnen maar komt goed ... hoop ik :-)

misboekje , twee pagina's verwijderd van AF ...

Bloemen mag ik maar gaan begin juni maar de afspraak ligt vast

Uitnodigingen ... 1 ste afspraak met drukker aanstaande woensdag.

kerk en stadhuis OK

Bruidskindjes OK

Vervoer Ok

Met andere woorden... ik heb de indruk dat alles plots zo snel gaat , nog geen stress maar die zal ongetwijfeld nog toeslaan vrees ik al zeg ik zelf constant dat ik mij daar niet aan zal laten vangen :-) :-)

superveel succes Sofie !!!!

An
27-6-2015
 Meld misbruik16-3-2015 9:44:54

Hoi,
Wij trouwen ook 27/6, maar staan precies toch wat achter in vergelijking met jullie.
Ik ben wel ook al vorige week mijn jurk mogen gaan her-passen, echt super leuk gevoel :-)

Wat momenteel nog hoog op ons to-do lijstje staat is het misboekje en de bloemen.
Dat moet tegen het eind van deze maand in orde zijn, en dan kunnen we beginnen met adressen op te vragen en uitnodigingen te versturen (zijn wel al klaar)

Veel success allebei!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...