Terug naar overzicht
spannend!!!! Wij trouwen met een week verschil en amaai je bent bijna helemaal rond met de voorbereiding. Hier nog altijd aan het wachten op dat verlossende telefoontje dat HET kleed binnen is , gekocht in september en nog altijd niet binnen maar komt goed ... hoop ik :-) misboekje , twee pagina's verwijderd van AF ...Bloemen mag ik maar gaan begin juni maar de afspraak ligt vastUitnodigingen ... 1 ste afspraak met drukker aanstaande woensdag.kerk en stadhuis OKBruidskindjes OKVervoer Ok Met andere woorden... ik heb de indruk dat alles plots zo snel gaat , nog geen stress maar die zal ongetwijfeld nog toeslaan vrees ik al zeg ik zelf constant dat ik mij daar niet aan zal laten vangen :-) :-)superveel succes Sofie !!!!
spannend!!!! Wij trouwen met een week verschil en amaai je bent bijna helemaal rond met de voorbereiding. Hier nog altijd aan het wachten op dat verlossende telefoontje dat HET kleed binnen is , gekocht in september en nog altijd niet binnen maar komt goed ... hoop ik :-)
misboekje , twee pagina's verwijderd van AF ...
Bloemen mag ik maar gaan begin juni maar de afspraak ligt vast
Uitnodigingen ... 1 ste afspraak met drukker aanstaande woensdag.
kerk en stadhuis OK
Bruidskindjes OK
Vervoer Ok
Met andere woorden... ik heb de indruk dat alles plots zo snel gaat , nog geen stress maar die zal ongetwijfeld nog toeslaan vrees ik al zeg ik zelf constant dat ik mij daar niet aan zal laten vangen :-) :-)
superveel succes Sofie !!!!
Hoi,Wij trouwen ook 27/6, maar staan precies toch wat achter in vergelijking met jullie.Ik ben wel ook al vorige week mijn jurk mogen gaan her-passen, echt super leuk gevoel :-)Wat momenteel nog hoog op ons to-do lijstje staat is het misboekje en de bloemen.Dat moet tegen het eind van deze maand in orde zijn, en dan kunnen we beginnen met adressen op te vragen en uitnodigingen te versturen (zijn wel al klaar)Veel success allebei!