Terug naar overzicht
Wij houden het simpel. Ik heb een plexiehart opgevuld met hartvormige doopsuiker. We wouden het eenvoudig houden want anders blijf je elkaar bedanken tijdens het feest. Je gasten geven een cadeau omdat ze naar het feest mogen komen en jij bedankt ze omdat ze iets geven enz. Mijn bedankjes zijn simpel en goedkoop ;).
Wij zijn gegaan voor de peper en zoutvaatjes,heb deze besteld bij light in the box,zeer tevreden over. Heb lang getwijfeld om te bestellen via internet. Maar bij de aferekenig van je product krijg je de volledige prijs incl kosten!Laat je dus niet afschrikken van sommige commentaren😉Grtjes Sofie
Bij ons konden ze zelf kiezen, ik had leuke zeephangertjes in hartvormig (wat tot mijn verbazing het populairste was), zo een stoffen gsmzakje)sokje met hartje met snoepjes in en dan nog doosjes met onze namen. Als je graag foto wil moet je het maar laten weten.
Hallo sofie, ,dan heb je waarschijnlijk die zoutvaatjes en pepervaatje gezien die ik bedoelde want heb ook op die site gekeken en nog voor geen 1,50 had je er. Heb er al wat van besteld. Sommige mensen gooien hun bedankje weg wat ik nooit heb gedaan. En jij geeft dan ook zo een bedankje per koppel dan? Ik heb daar voor de kindjes wel al een kleine kauwgomballen automaat besteld. Groetjes
Hey Cindy Ja wij geven 1doosje per koppel,wij hebben deze bedankingen gekozen,omdat ze toch altijd van pas komen op tafel😉Voor de kinderen heb ik bij trouwoutlet mini bellenblaasjes besteld,onze kids zijn er dol op! 😁Grtjes Sofie
Ja sofie, de bellenblaazjes heb ik ook en die gebruiken onze kindjes als we uit het gemeentehuis komen en ook voor de mensen in de suite. Ik ben niet voor rijst. Hè leen als je wil mag je me een foto bezorgen. Groetjes
Wij hebben witte ballonnen die de kindjes op laten als we de kerk buiten komen,Elke witte ballon staat voor een overleden familie lid Op elke ballon zal ook de naam staan,wij zelf laten 1 ballon op met een sterretje op,deze staat voor een afgebroken zwangerschap,voor me zelf wel heel belangrijk,in mijn gedachten zal ze er bij zijn.Rijst voorzie ik zelf niet!
Ooh dat pakt mij. Wij laten ook witte ballonnen op met met een kaartje eraan en ook hun naam erop. Ik vind dat heel belangrijk. Eerst wou ik wensballonnen doen maar dat mag op sommige plaatsen niet dus doen wij ook de witte ballonnen. Een kind dat je verloren hebt zal je nooit vergeten daar denk je nog elke dag aan en de pijn blijft maar ze zal naar jullie kijken op jullie mooie dag. Ik versta je gevoel. Geniet van jullie dag en van elkaar.
Wij hebben per koppel een flesje witte wijn gegeven van 25cl met daaraan een fototje van ons.
wat ik super leuk vond als bedankje...was een zakje gevuld met een flesje fris water en een dafalgan ..leuk,funny origineel... gr
Ja angie dat heb ik nog al gehoord. Dat ze zo een kleine ehbo kistje geven en daarin een zonnebril, fles water en een dafalgan. 😂
Dag Cindy,Onze bedankjes waren mini boeddha beeldjes in het goud (ons thema was zwart en goud). Wij gaven boeddha beeldjes weg omdat we ons geluk wilden delen en een boeddha brengt enkel geluk als je deze gekregen hebt. Ik heb ze verpakt in zwarte zakjes met een gouden lint en een kaartje eraan met de volgende tekst: "Happiness is like a kiss: you must share it to enjoy it." en "The best way to multiply your happiness is to share it.". Ook lag er overal zwart en gouden snoep (Ferrerro Rocher, Chocotoff, ...) die de gasten konden nemen zoveel ze wilden...