Terug naar overzicht
Geniet ervan☺
Hoe was je vrijgezellen? Wat hebben jullie gedaan?Veel plezier zaterdag! Ik dacht gehoord te hebben dat er een goede kans op zon is 😊
De vrijgezellen:ik ben "ontvoerd" geweest eerst naar mijn schoonzus gereden (langs omwegen en bochten). Ik had een speciaal kleedje aan.Na de middag was er een workshop Burlesque dansen geregeld. Dit was echt wel leuk, een volledige choreografie hebben we aangeleerd gekregen. Daarna zijn we naar de Foor in Gent geweest, daar moest ik opdrachtjes doen. Nu die opdrachtjes zijn echt mijn ding niet hoor. Wat wel leuk was was bvb vragen om even te mogen helpen aan een kraam. Dan moest ik ook 4 blonde mannen met blauwe ogen vinden om mee op de foto te gaan => niet makkelijk te vinden hoor.Daarna gaan eten in De Gekroonde Hoofden om nadien naar de Overpoortstraat te gaan (nromaal gingen we naar een karaoke gaan, maar die was dicht - oef). Tegen 4u lag ik in mijn bedje.
De vrijgezellen:
ik ben "ontvoerd" geweest eerst naar mijn schoonzus gereden (langs omwegen en bochten). Ik had een speciaal kleedje aan.
Na de middag was er een workshop Burlesque dansen geregeld. Dit was echt wel leuk, een volledige choreografie hebben we aangeleerd gekregen.
Daarna zijn we naar de Foor in Gent geweest, daar moest ik opdrachtjes doen. Nu die opdrachtjes zijn echt mijn ding niet hoor. Wat wel leuk was was bvb vragen om even te mogen helpen aan een kraam. Dan moest ik ook 4 blonde mannen met blauwe ogen vinden om mee op de foto te gaan => niet makkelijk te vinden hoor.
Daarna gaan eten in De Gekroonde Hoofden om nadien naar de Overpoortstraat te gaan (nromaal gingen we naar een karaoke gaan, maar die was dicht - oef).
Tegen 4u lag ik in mijn bedje.
Geniet van je huwelijksdag!!