Terug naar overzicht
Bloemen/trouwboeket?
Juwelen en de openingsdans. Ik moet alleen nog de ringen en onze kindjes kleden en de vriend zijn pak. Schrijf alles op. Ik doe een draaiboek zo vergeet je niks. Succes
Bloemen voor de kerk en tafel worden besteld 1 à 2 weken voor de trouw en bruidsboeket ging mijne toekomstige eind mei begin juni gaan luisteren of is dit te laat?Juwelen voor mezelf zijn ook al aangekocht .openingsdans hebben we al Alleh het liedje althans maar we gaan het traditioneel houden en enkel onze intrede in de zaal iets specialer maken:-) ik heb zo wel wat genoteerd maar ben gelijk heel op mijn gemak en ik ben normaal een stresskip daarom dat ik denk dat ik iets over het hoofd gezien heb
- Eventueel notaris als je met huwelijkscontract werkt- gastenboekvoor de rest lijkt alles mij in orde :-) Nog veel succes!
Die bloemen zijn zeker niet de laat ze! Ik ben zelf bloemiste, als de mensen 2 weken ervoor nog hun bloemen komen bestellen is dit zeker nog op tijd zelfs! Er zijn soms venten die het maar dag ervoor komen vragen, als je dan iets specifiek of speciaal wilt is dat wel redelijk laat.
Een enveloppendoos?
Gastenboek gaan we zelf maken met zo een kader en kippendraad en dat ze met kaartjes zo moeten aan ophangen.Envloppendoos heb ik een oude vogelkooi we gaan dat beetje versieren en dan is da ook in orde .:-)