Terug naar overzicht
Een vriendin van mij is daar getrouwd en heeft haar droomhuwelijk gehad zegt ze.
zijn daar op het huwelijk van vrienden geweest enkele jaren geleden, was dik in orde hoor!
Wij zijn hier getrouwd en het is echt wel een toplocatie! Iedereen die de zaal binnenkomt, heeft even dat wauw-moment :-) Zeker als alles klaar staat en de kaarsjes branden enzo.. Wij hadden gekozen voor een toren van cupcakes als bruidstaart bij MoMade Cupcakes uit Antwerpen. Supervriendelijke man, dag zelf ter plaatse geleverd en echt lekker. Hij doet volgens mij ook echte bruidstaarten. Is niet supergoedkoop, maar ik had het gevoel dat dit nergens echt het geval is.. Geniet er in ieder geval van, wij zouden het meteen opnieuw doen :-)
Dankjewel voor de reacties! Wij kijken er ook enorm naar uit! Inge: hebben jullie de zaal zelf versierd? En hebben jullie de dj van daar genomen? Groetjes
Ik kwam er net voorbij en er was een huwelijksfeest :)Kijk eens op facebook : Patisserie Philtjens Herk-de-StadHeerlijke taart !
Ik kwam er net voorbij en er was een huwelijksfeest :)
Kijk eens op facebook :
Patisserie Philtjens Herk-de-Stad
Heerlijke taart !
Wij hebben hun bloemiste genomen en de kaarsjes in de muren + op tafel, maar verder geen versiering gezet. In die setting vonden we dat niet echt nodig :-) Een vriend heeft wel een lichtbrug geplaatst op de dansvloer en wij hadden een eigen DJ ingehuurd, dus over die van de zaal kan ik weinig zeggen..
Hey, ik trouw er op 11/6/2016 dus ik volg even. Wij d88 gewoon met de huisbloemist en ook eens na te vragen welke dj ze aanraden. Gr