Terug naar overzicht
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Mijn beide ouders zijn reeds gestorven. Ik ben er dus helemaal nog niet uit of ik eerst met mijn broer zal dansen of met mijn nonkel (de broer van mijn vader).Mijn man zal dus eerst met zijn moeder dansen. Daarna is nog een groot vraagteken: onze oudste dochter (bijna 16), echtgenote van zijn getuige, echtgenote van mijn broer? Echt nog geen flauw idee dus en we geraken er zowel voor mij als voor hem niet uit.
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Mijn beide ouders zijn reeds gestorven.
Ik ben er dus helemaal nog niet uit of ik eerst met mijn broer zal dansen of met mijn nonkel (de broer van mijn vader).
Mijn man zal dus eerst met zijn moeder dansen. Daarna is nog een groot vraagteken: onze oudste dochter (bijna 16), echtgenote van zijn getuige, echtgenote van mijn broer?
Echt nog geen flauw idee dus en we geraken er zowel voor mij als voor hem niet uit.
Dit komt wel vaker voor dan je denkt. Zo zijn er ook vaak gescheiden ouders, is één of beide ouders niet aanwezig om een andere reden, of zit de bruid in tweestrijd of ze nu met de natuurlijke of met de stiefvader zal dansen enzovoort. Samen met je DJ los je zoiets op hé Shauni. Bijvoorbeeld tijdens jullie openingsdans (na 2 minuten) alle genodigden in de zaal erbij vragen. Op voorhand spreek je af met iedereen van de ere tafel, vrienden en nauwste familieleden dat ze bij het horen van die aankondiging er gezellig bij komen staan. Je blijft nog even samen met de bruidegom dansen en wisselt eventueel terwijl er al een volle dansvloer is. Niemand zal zich echt veel vragen stellen want ze weten het. Maar op die manier vermijd je voor jezelf met een moeilijk moment te vallen. Je kunt bij het begin dus zo al het hele vermenigvuldigingsgedoe overslaan!Het is maar een denkpiste, want jij hebt als bruid toch het voorrecht om dit zelf te kiezen. PS. Ik heb je laatste mailtje goed ontvangen.
Mijn vriend zijn papa is ook gestorven. Ik ga met zijn broer dansen omdat mijn vriend het zo wil. Indien je dit zelf moeilijk vind, zou ik inderdaad voor een alternatief voorstel gaan zoals gewoon iedereen op de dansvloer te vragen.
Mijn ouders zijn nog niet lang gescheiden (alles ligt supergevoelig ) en wij doen enkel onze openingsdans (ligt trouwens ook nog niet vast dewelke we gaan kiezen) en dan direct fuifmuziek...Moeilijk e?
Ik ben bij het huwelijk van mijn beste vriendin de 1e vermenigvuldiging geweest. Zij heeft met zijn getuige gedanst, haar man met mij...Bij mij zal de eerst vermenigvuldiging dus ook zo zijn...Maar eerst nog een dansje met onze kids ;-)
Ik ben bij het huwelijk van mijn beste vriendin de 1e vermenigvuldiging geweest. Zij heeft met zijn getuige gedanst, haar man met mij...
Bij mij zal de eerst vermenigvuldiging dus ook zo zijn...Maar eerst nog een dansje met onze kids ;-)
Wij hebben ook een beetje hetzelfde voor, mijn papa en zijn mama zijn er niet meer.ik denk dat wij na onze openingsdans gewoon gaan vragen dat alle koppels op de dansvloer komen
Gwen: en met wie gaan jullie dan dansen? Nog eens met elkaar of met iemand anders?