TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Disco Cooldown
|
18-3-2015 21:27:05
Beste Stephanie,
Ik ben afkomstig uit de regio en heb alvast nog niet van deze man gehoord. Mag ik vragen over welke prijscategorie het hier gaat? Je mag voor een professione dj/discobar rekenen op prijzen die tussen de 400 en 600 euro liggen. Al wat onder deze prijs ligt boet je in ongetwijfeld in qua kwaliteit, service, installatie, ervaring, en mag je in de meeste gevallen ook in de categorie zwartwerk rangschikken. Of het moet een goeie kennis of familie zijn die een lager tarief hanteert...
Succes met de verdere voorbereidingen!
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
19-3-2015 8:59:45
In het Fabriekspand is een vaste installatie. Het prijsplaatje daarvan zal ook wel het totaal beïnvloeden. Heel wat DJ's maken geen onderscheid, of maar een klein onderscheid in prijs voor een optreden met eigen materiaal of wat we noemen een PLUG-IN. De DJ brengt dan toch heel wat van z'n eigen spullen mee en sluit het aan op maat. In veel gevallen wordt een deel van al het materiaal dat je moet huren dan ook niet gebruikt...
De man in kwestie ken ik niet, maar er zijn duizenden DJ's verspreid over Vlaanderen.
|
|
Fien
27-6-2015
|
21-3-2015 21:42:41
Hoi, Wij hoorden wel goede commentaren, hebben hem ook nog nooit aan het werk gehoord. We zijn er gewoon voor gegaan en hebben DJ Danny vastgelegd voor ons feest in juni in het Fabriekspand!
|
|
Dirk
|
23-3-2015 18:28:55
Het Fabriekspand is een heel knappe evenementenlocatie, goeie keuze! De ruimte wordt ingedeeld volgens het aantal aanwezigen, ideaal om de sfeer er vlotjes in te krijgen. Het is nu al een tijdje geleden maar ik dacht dat ik er m'n eigen materiaal heb gezet. Maakt eigenlijk niet veel uit, zulke organisaties weten wel dat ze met deftig materiaal moeten werken. Partygreets! Dj Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Stephanie
17-9-2016
|
30-3-2015 18:46:31
Hey, Bedankt voor jullie reacties.
Dj peter: ik vermoed inderdaad dat dat het grote verschil zal zijn. Hij brengt geen eigen materiaal mee. De andere dj's zouden dat dan waarschijnlijk wel doen. We betalen in ieder geval ook al een aardig bedrag voor installatie en licht aan fabriekspand zelf. Onze keuze werd bij deze gemaakt. We hebben dj danny vastgelegd.
Fien: hopelijk wordt dat daar een goed feestje in juni! :-)
|
|
Jolien
24-9-2016
|
25-5-2015 19:39:53
Dag Stephanie,
Wij trouwen 1 weekje later in het Fabriekspand :-) spannend ! Momenteel zijn wij ook op zoek naar een Dj. Mag ik je vragen hoeveel Dj Danny vraagt ?
Bedankt ! Jolien
|
|
Fien
27-6-2015
|
30-6-2015 19:51:46
Hoi,
Ons huwelijksfeest zit erop, zaterdag 27/06 stapten we in het huwelijksbootje. Het was een zeer fijne dag! We hebben ons goed geamuseerd en onze gasten ook! DJ Danny is de max! De dansvloer stond bijna de ganse avond bomvol. Een echte aanrader! Traiteur Leconte zorgde voor zeer lekker eten!
Veel succes met jullie voorbereidingen!
|
|
Stephanie
17-9-2016
|
3-1-2016 20:55:06
Hey fien, Ik zie je bericht nu pas :-) Heel erg bedankt voor de leuke info!
@jolien; ook jouw vraag lees ik helaas nu pas...Ik ga er van uit dat je ondertussen al een dj hebt vastgelegd?
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|