Terug naar overzicht
Beste Elien,Als fotograaf ben ik er al verschillende malen geweesten deze feestzaal en lokatie is top !Super vriendelijke uitbaatsters,zeer lekker eten,leuke goede dj van het huis,mooi terras & sfeervolingericht.Eveneens is het gelegen in prachtige omgevingideaal voor huwelijksfoto,s juist voor zaal aan linker kant oud herenhuis/kasteeltjeeen aanrader !Mvg,marec
Beste Elien,Ook wij kunnen deze locatie als huwelijksfotografen alleen maar aanraden.We waren er nog zeer recent aanwezig, nl op 14/3 ;-)We zijn het dus volledig eens met collega Marec.Ik zou niet twijfelen.GrtjsIsabelleCedric Alexandre Photography
Hoi,Merci voor de toffe reacties! Ik lees idd heel veel goeds hier op het forum, maar allemaal van een paar jaar geleden jammer genoeg. Dus ik vroeg me af of het nog steeds zo goed was ;)Wij gaan zowiezo eens kijken binnenkort want ook de prijs valt heel erg goed mee vind ik. Op dit moment staat het op nummer 1, maar vooral op papier want we hebben nog geen toertje gedaan. GroetjesElien
Hoi!Heeft u toevallig nog de prijzen met verschillende formules van La Grange in Massenhoven?groetjes
Hoi!
Heeft u toevallig nog de prijzen met verschillende formules van La Grange in Massenhoven?
groetjes