Terug naar overzicht
Wij zijn afgelopen november in Cyprus geweest, over de temperatuur in juli kan ik dus niet echt veel zeggen maar het is in elk geval een heel leuk (ei)land!Wij waren wel blij dat we niet in het hoogseizoen daar waren want wij houden niet van de grote drukte...
Wij zijn afgelopen november in Cyprus geweest, over de temperatuur in juli kan ik dus niet echt veel zeggen maar het is in elk geval een heel leuk (ei)land!
Wij waren wel blij dat we niet in het hoogseizoen daar waren want wij houden niet van de grote drukte...
Ok heel erg bedankt Kelly! 😊 ondertussen is Lanzarote ook een optie geworden.. Mocht je daar info over mag je t altijd laten weten!
Hoi,Wij zijn vorig jaar in september naar Cyprus geweest. Als je echt dingen wil gaan bezoeken kan je best niet in de zomer gaan, zelfs in september vond ik het nog behoorlijk warm. Ideaal weer als je aan het strand wil liggen.Cyprus is wat mij betreft wel een aanrader en ook qua budget. Wij hadden een heel leuk afgelegen hotelletje omdat wij ook niet van de drukte houden.Laat me gerust weten als je nog informatie wil.
Jolien,Is Cyprus een aanrader? Wij zijn niet echt strandmensen, zo wel een paar keer tijdens de vakantie maar zeker niet de hele vakantie. We huren graag een auto en genieten van de natuur, maar we bezoeken ook graag wat dingen.
Hey Jolien!Er bedankt voor je reactie! Ondertussen hebben we de knoop doorgehakt en is het Lanzarote geworden!Thx!!!
Wij zijn voor Cyprus gegaan :-) we vertrekken 2 september. Als ik het zo lees hier gaat het er precies nog te warm zijn dan? :-D
Sorry voor de late reactie, maarvSarah het gaat inderdaad wel nog warm zijn.. Zeker als je wat wil gaan bezoeken. Er is 1 mooi waterpark, wat zeker de moeite is om te bezoeken, perfecte afkoeling!Isabelle, Lanzarotte is ook mooi, geniet er van!
Jolien, weet je de naam nog van dat waterpark?