TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sanderijn
|
20-3-2015 11:15:37
Dag Linda, proficiat met je komende huwelijk! Misschien ben ik nog vrij, afhankelijk van het uur. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com als je meer info wil. Reacties van vele koppels kan je lezen in mijn gastenboek! Groetjes, Sanderijn
|
|
Elien
|
20-3-2015 14:37:05
Tof dat jullie muziek in jullie ceremonie willen brengen! Gaan wij zeker en vast ook doen, want ik heb een heeeeel muzikaal ventje. Hij gaat wss zelf op zijn gitaar wel wat spelen, maar we hebben ook veel muzikale vrienden die wel bereid zijn om met zang, gitaar, trompet en dergelijke wat toffe nummers te spelen. Heb je geen vrienden die het voor jullie willen doen? Want ik vind dat wel heel persoonlijk en leuk natuurlijk. Ik denk dat dat het bij ons ook allemaal wel gezellig en intiem zal maken, wat ik wel ga appreciëren :) Veel succes met je zoektocht nog!
|
|
Linda
22-9-2015
|
20-3-2015 22:51:31
Bedankt voor de reacties!
Sanderijn, we zoeken eigenlijk wel een zanger ipv zangeres.
Elien, dat is natuurlijk ook erg leuk, als familie/vrienden zelf zo muzikaal zijn. Helaas hebben wij weinig artiesten in de familie haha. Ja, live muziek is natuurlijk erg sfeervol en buiten dat lijkt het ons ook vooral heel handig dat als iets tijdens de ceremonie langer duurt dan gepland (binnenkomst, naar voren lopen, tekenen, etc), dan kan er gewoon op ingespeeld worden in plaats van een cd'tje dat dan al is afgelopen. Ik zag het bij mijn vriendin, haar (inmiddels) man stond al vooraan, want die kwam op het inro van het lied binnen, maar zij had even een half minuutje vertraging doordat ze met haar jurk niet helemaal goed de trap af kon komen, dus toen speelde de pianist gewoon het tussenstuk nog een keer en begonnen ze weer met zingen toen zij daadwerkelijk binnenkwam, en zodra ze samen gingen zitten was het eindakkoord en begon de ceremoniemeester te spreken. Zo viel het niemand op en viel er geen stilte oid.
Doen jullie het alleen bij de ceremonie of ook bij receptie of ook nog feest?
Groetjes,
Linda
|
|
Barbara
|
22-3-2015 21:52:03
|
|
Patricia
|
|
|
Kris
|
|
|
sanderijn
|
30-3-2015 11:27:01
Dag Linda, ik werk soms ook samen met zanger dus geen probleem. Je mag me gerust contacteren hoor. Groetjes, Sanderijn
|
|
Christophe
|
|
|
Linda
22-9-2015
|
23-4-2015 15:25:25
Bedankt voor de reacties iedereen! Wij hebben inmiddels zanger Edwin Monteyn met pianist geboekt. Zij studeren onze 3 favoriete nummers in voor binnenkomst, tekenen en afsluiting. We hebben een erg leuk gesprek gehad en het geeft een goed gevoel dat wij zelf geen rekening hoeven te houden met instarten van de nummers en de timing van binnenkomst etc.
Groetjes,
Linda
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|