Terug naar overzicht
Hey An,Helaas kan het niet bij mij aangezien ik mijn vader reeds lange tijd verloren heb. Maar moest hij er nog zijn, had ik zonder aarzelen "I loved her first" van Heartland gekozen. Luister maar eens naar de tekst... kippevel!!!Groetjes,Kathleen
Hey An,
Helaas kan het niet bij mij aangezien ik mijn vader reeds lange tijd verloren heb. Maar moest hij er nog zijn, had ik zonder aarzelen "I loved her first" van Heartland gekozen. Luister maar eens naar de tekst... kippevel!!!
Groetjes,
Kathleen
I loved her first is inderdaad prachtig - wordt hier gekozen als dans met de papa.Ik heb reeds in een misboekje ' mooiste jurk' van mariet van de brand zien staan.Ik kom samen met papa binnen op 'Zij' van gene thomas
Ik ken het liedje 'I loved her first', ik vind de tekst ook heel mooi maar wil nog wat andere inspiratie opdoen... Kelly, noemt dat nummer niet 'Voor haar' van Gene Thomas?
Nog een aantal kanshebbers bij ons zijn:Canon in D. van PachelbelRiver flows in you van YirumaOnly your love will do van Jan LeyersEn waarschijnlijk wordt het het eerste.
Nog een aantal kanshebbers bij ons zijn:
Canon in D. van Pachelbel
River flows in you van Yiruma
Only your love will do van Jan Leyers
En waarschijnlijk wordt het het eerste.
Wij hebben gekozen voor You are so Beautiful van Joe Cocker.
Oh sorry 'Zij' van marco Borsato - even in de war
Wij trouwen enkel voor de gemeente en niet voor de kerk. Is het de bedoeling dat je daar ook samen met je papa binnenwandelt? Wij waren dit eerlijk gezegd niet van plan.
Ik kom met mijn papa in de kerk binnen op het liedje "you're the one that i want" van Lo FangVeel succes!!
Ik kom met mijn papa in de kerk binnen op het liedje "you're the one that i want" van Lo Fang
Veel succes!!
Hey Sarah, wij trouwen ook enkel voor de gemeente en ik kom met mijn papa binnen ja. Is voor mij iets heel belangrijks... wij mogen zelfs onze eigen muziek, tekstjes, geloften enzo doen. Moet je zeker eens onderhoren bij jullie gemeentehuis...
Ok merci voor de info An! ;-)
Bij ons wordt het 'you raise me up' van josh groban...Groetjes