TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Talia
18-6-2016
|
23-3-2015 14:00:10
Die feestboot aan het zuid, aquamuse ? De artcube is wel plezant, zeer grote zalen. en ze hebben een mooie kleine retro-achtige zaal met een bar ergens achteraan. En er is veel parking. Ik ben daar vorig weekend nog geweest.
|
|
Chantal
3-5-2014
|
23-3-2015 15:13:15
Feestboot Le Bateau: ligt in de buurt van de Aquamuse, maar naar mijn gevoel mooier
|
|
Dominique
2-5-2015
|
23-3-2015 18:04:37
Kasteel van Coninxdonck
|
|
Sjoeke
3-7-2015
|
24-3-2015 9:38:57
Ik heb destijds geïnformeerd bij Eskimofabriek (Artcube), Hal26 en Kasteel Rozelaar. Wij vonden deze heel duur, en zijn daardoor toch meer voor een traditionele zaal gegaan... Normaal (denk ik...) heb ik die prijsopgaven nog op mail. Als je wil kan ik ze jou wel mailen.
|
|
Santi
14-5-2016
|
24-3-2015 14:46:52
collega vertelde dat ze €4500 huur betaald voor de eskimofabriek.... zonder deco/eten,..... pokkeduur vind ik dat
|
|
Els
30-6-2012
|
25-3-2015 10:15:38
Gaston ! Nog geen trouwfeest meegemaakt maar wel al enkele keren gewoon iets gaan eten/drinken. Top ! Heel ongedwongen sfeertje daar. http://www.gaston-gent.be/moods
|
|
nina
19-9-2015
|
25-3-2015 13:14:27
hallo, wij zijn ook van regio gent en waren op zoek naar een moderne zaal, en bleek toch moeilijk te zijn, Eskimo hebben we ook naar gekeken en de oude vismijn was bij ons ook een optie, toch hebben we voor het fabriekspand in Roeselare gekozen omdat de Eskimo echt te duur is voor ons budget, la brugeoise in brugge is ook prachtig maar peperduur. De cultuurfabriek in ronse is ook leuk en betaalbaarder. De brouwerijen zijn ook tof (liefmans, rodenbach) als je van modern houdt succes! :)
|
|
Pieter
|
27-3-2015 12:31:06
Bij ons ongeveer hetzelfde verhaal, trouwen in mei 2016 en al even op zoek naar een zaal. We Hebben er ondertussen al heel wat gezien in o-vl. Het gaat bij ons tussen blanc fixe, liefmans en meersdael. Onze ervaringen:
- Lux: echt ons ding qua stijl (strak, modern, licht) maar prijzig, niet top van omgeving (wel een verrassingseffect ;)) en (voorlopig) geen buiten mogelijkheden - Kasteel rozelaer: alweer super locatie met veel mogelijkheden buiten. Maar ook alweer prijzig... - Sax en Boom (Dikkelvenne): eens iets helemaal anders, de wereldkeuken klikt zeer goed. Indeling zaal was niet echt ons ding - Oude Vismijn: grote zaal is zeer indrukwekkend, receptie kan buiten aan het water. Zaal zou voor ons wel te groot zijn. - Meersdael: super mooie omgeving (groen, vijver,...) ideaal bij goed weer. Leuke sfeer door een soort vaste tent de open kan (klassiek maar toch anders). We twijfelen of het eten wel "speciaal" genoeg zal zijn (een must voor ons). Zeer schappelijk van prijs. - liefmans: mooie zaal en zeer veel mogelijkheden dankzij de persoonlijke aanpak van coeur catering. Prijs kwaliteit zeer ok. - blanc fixe: uniek industrieel pand met veel licht (in tegenstelling tot Eskimo of Artcube). moelijkheid om buiten receptie te doen, volledig eigen stijl te kiezen ism cateraar en Levi.
En dan ben ik er nog een aantal vergeten... Wij zijn er nog niet uit en zijn volop bezig met willen en wegen... Mvg, Pieter
|
|
nina
19-9-2015
|
1-4-2015 12:44:44
waw Pieter Blanc fixe is prachtig, wel maar capaciteit tot 100 personen zag ik.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|