Terug naar overzicht
Dag bruidjes en bruidegommen,
Ik had het idee om als cadeau voor ouders en getuigen eventueel bv. een windlicht, glazen of iets dergelijks te laten graveren.
Heeft iemand ervaring met een bestelling van dergelijke cadeau's via website en zo ja, welke? Of kan iemand een fabricant hiervan aanraden in de regio van Hasselt?
Grtz,
Kathleen
Dag Kathleen,Ik heb al twee keer gegraveerde glazen besteld. Ben super tevreden, ziet er heel mooi uit, ook goed verpakt en zeer snel geleverd.Ik heb het hier besteld!http://www.brianto.be/nl/glas-en-kristal/ groetjes
Heel erg bedankt Elena! Ik had ook reeds deze website gevonden maar enkel nog bevestiging nodig dat het in werkelijkheid ook even mooi is dan op de website. Groetjes
Heel erg bedankt Elena! Ik had ook reeds deze website gevonden maar enkel nog bevestiging nodig dat het in werkelijkheid ook even mooi is dan op de website.
Groetjes
Graag gedaan hoor!Moest je willen zien hoe de glazen in het echt uitzien, laat gerust iets weten. Dan stuur ik je een mailtje met foto's op!groetjes
ik heb ook enkel positieve ervaringen met brianto!Site leren kennen met onze huwelijksvoorbereidingen en ben nog steeds trouwe klant
ik heb ook enkel positieve ervaringen met brianto!
Site leren kennen met onze huwelijksvoorbereidingen en ben nog steeds trouwe klant
super leuk idee!