TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
18-7-2015
|
24-3-2015 16:47:59
Dag Katrijn Kan je gevoel alleen maar beamen. Mijn kleed komt van Moderna in Schepdaal en echt een zeer goede service. Niet gehaast of opdringerig, maar ze nemen echt de tijd om te luisteren naar wat je wil. Idem voor de suitekledij van mijn mama. En geen 'chichi'-gedoe zoals ze bij ons zeggen ;-), je voelt je direct op je gemak.
|
|
Kim
27-6-2015
|
24-3-2015 20:24:18
Ik ben in tegenstelling tot jou wel héél erg tevreden van Couture Ann. Ik heb nog andere winkels gedaan en daar waren ze echt heel eerlijk. In tegenstelling tot vele andere waar alles 'mooi' was, ook al zag ik eruit alsof ik een zak aanhad... Ik had ook wel iemand nodig die me hielp beslissen. Voor mij was ja-nee echt wel goed en ik heb dus zeer goede ervaringen bij Couture Ann. Ze kunnen ook alles aanpassen, dus je moet je echt geen zorgen maken. Zo heb ik daar mijn droomjurk gevonden. Zaterdag ga ik voor mijn 2e pas en ik kijk er al enorm naar uit! Ik zou Couture Ann dus wel aan veel mensen aanraden, vooral aan enorme twijfelaars zoals ik. :-)
|
|
Inge
23-5-2009
|
24-3-2015 22:10:43
Maxim's Couture is top!! Ik heb er zelf mijn kleed gekocht, 6 jaar geleden, mijn zus heeft het hare er nu ook besteld.
|
|
Sarah
29-8-2015
|
26-3-2015 21:07:11
Ik heb mijn kleed ook bij maxim's couture gekocht, maar wel in hun vestiging in Mechelen. Ook ik ben er heel tevreden van. Ik had een vaste verkoopster die mij de hele tijd geholpen heeft, ook met het aan en uitkleden wat wel handig was! Zij liet mij zelf zeggen of ik een kleed mooi vond, maar als ik twijfelde over iets zei ze haar mening. Op 13 april heb ik mijn 1e pas!! :-) spannend!!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|