Terug naar overzicht
Hangt er misschien van af of ze ook gedeeltelijk betalen.Wij betalen alles zelf en zijn uiteraard enkel onder ons twee, in aanwezigheid van onze twee dochters, op zoektocht gegaan naar een zaal.
Hangt er misschien van af of ze ook gedeeltelijk betalen.
Wij betalen alles zelf en zijn uiteraard enkel onder ons twee, in aanwezigheid van onze twee dochters, op zoektocht gegaan naar een zaal.
Geen familie erbij bij ons. Wij zijn oud en wijs genoeg voor zelf beslissingen te nemen, vind ik.
Daar wij ook alles zelf betalen zijn mijn verloofde en ik alleen gaan kijken voor de feestzaal.
Wij zijn ook alleen gaan kijken naar de feestzaal maar hangt er ook vanaf of je jullie ouders bij heel het gebeuren willen betrekken of niet..Ik vind het des te meer een verrassing voor iedereen wat onze keuze is geweest..
Wij zijn eerst alleen gaan kijken en daarna toch ook eens met onze ouders, aangezien zij ook een deel zouden betalen. Uiteindelijk hebben we wel zelf de beslissing genomen
Wij betalen alles zelf, hebben dus ook zelf onze zaal gekozen. Een dikke maand geleden mochten we in de zaal gaan proeven en toen hebben wij wel onze ouders mee uitgenodigd .
Mijn moeder kende de zaal.Wij zijn alleen gaan kijken.Bij de bevestiging (en 't voorschot) ben ik alleen geweest samen met mijn moeder.Mijn schoonouders toonden geen enkele interesse.