TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
22-8-2015
|
25-3-2015 15:18:51
Hoi Elke, Wat betreft je kleed. Ik heb net hetzelfde voor. Mijn beste vriendin die met me mee is geweest zei dat ik niet zo mag panikeren toen ik haar zei dat ik begon te twijfelen. Ik kijk ook elke dag naar de foto's en denk dat het daardoor komt dat wij nu dat gevoel hebben. Geef toe,als je iets nieuws koopt of doet met je haar kan je uren naar jezelf kijken en jezelf bewonderen want het is toch oooo zo mooi. Nu kijken we al elke dag naar ons trouwkleed en zijn niet meer zo verwondert. Ik zal blij zijn als ik mijn kleed nog eens mag aandoen begin juli,dan is mijn haar ook gedaan en neem ik mijn juwelen ook mee. Dan zal ik terug met de tranen in mijn ogen staan als ik mezelf in de spiegel zie zoals ik had toen ik het voor de eerste keer aanhad. Wat betreft jou collega's is dit heel jammer dat dit gebeurt en zij zo reageren. Bij ons weten ook een aantal mensen onze trouwdatum en van sommige (familie) hoor ik dan dat ze wel zullen komen als ze niks anders te doen hebben. Komen ze niet dan is dit jammer en komen ze wel zal ik super blij zijn maar wij kunnen niet aan iedereen vragen wanneer het hen past dat wij trouwen. Stuur zowiezo maar een uitnodiging naar je collega's zodat ze jou geen verwijt kunnen maken. Als je van plan was om ze uit te nodigen op je avondfeest doe dat dan gewoon ookal reageren ze nu zo.Wie weet kan je er na je huwelijk openlijk met hen over praten hoe jij je daarbij gevoeld hebt. Wij hebben ook iemand die we al heel vroeg onze datum hebben doorgegeven maar zij zijn net op reis,we sturen hen toch een uitnodiging zodat ze weten dat wij hen er toch graag hadden bij gehad
|
|
Kathleen
13-8-2016
|
25-3-2015 15:40:22
Ik sluit me volledig aan bij Sandra voor wat betreft je collega's. Ik zou ze toch ook uitnodigen op het avondfeest indien je dat zowiezo al van plan was. Geen verwijten nadien. Wat betreft het kleed, kan ik geen antwoord geven want ik moet dat van mezelf nog gaan kiezen.
|
|
Annelies
13-5-2015
|
25-3-2015 18:29:49
Wat het kleed betreft heb ik ook serieus getwijfeld. En las i het tussen andere kleedjes zag hangen dacht ik echt dat het dat toch niet was, maar nu ik het terug heb aangehad met de aanpassingen, besef ik dat ik echt een goei keuze heb gemaakt. En ik heb letterlijk ook gezegd tegen m verloofde dat ik twijfelde of hi jmij wel WAW zou vinden in mijn kleed, en zijn antwoord was "Ik ga sowieso verstomd staan, een trouwkleed op zich is al heel erg knap." en hij voegde er aan toe dat hij vertrouwde op de goedkeuring van zijn tante (zijn mama is overleden).
Wat de collega's betreft, dikke pech voor hun. Sorry dat ze hun leven en hun aanwezigheid belangrijker vinden dan jullie beslissing om de rest van jullie leven samen te spenderen. Ik word echt lastig van zo'n egocentrisch gedrag. DAt ter zijde, als ze toch niet komen, nodig ze dan gewoon uit voor avondfeest, zoals de bedoeling was.
|
|
lindsey
20-6-2015
|
25-3-2015 18:35:25
hey, Uw kleed?? Helemaal normaal , ik weet perfect wat je bedoelt. Ik had dat ook toen ik mijn kleed ben gaan kiezen en beslist had was ik helemaal verliefd , maar hoe meer ik keek naar de foto's hoe meer ik begon te twijfelen. Uiteindelijk zou het nog zes maand duren vooraleer ik voor de eerste pas mocht gaan , ik dacht dat hou ik niet uit . dus... foto's gewist !! Soms had ik er echt spijt van dat ik niet eens opnieuw kon kijken maar vorige maandag kreeg ik het verlossende telefoontje dat ik mocht gaan voor 1 ste pas. eenmaal ik het kleed aanhad en voor de spiegel stond overviel met het gevoel van "dit is het helemaal"
dus al mijn twijfels zijn verdwenen, als het een hulp kan zijn , wis de foto's en je zal versteld staan bij je eerste pas! Veel succes
|
|
cindy
8-8-2015
|
25-3-2015 18:38:56
Ooh Elke Hoe erg dat jij je zo voelt. Ik heb drie kleedjes gepast en het eerste is het geworden en was opslag verliefd. Ik heb er geen foto van en ik kijk ook bewust nu niet meer naar andere kleedjes om mij zelf niet te doen twijfelen. Jij hebt dat kleed met een reden genomen, was het omdat je erin straalde of omdat je er verliefd op werd of omdat je er uitzag als een prinses. Laat die foto even weg en kijk er even niet naar. Het kan ook zijn dat jij nu zo reageert uit stress. En wat die collega's betekenen nodig ze uit dan zijn er inderdaad geen verwijten en heb jij je plicht gedaan. Ik zelf heb niet alle collega's uitgenodigd alleen die ik graag heb en ook hier waren er boze gezichten maar het is ons feest en als zij zo kinderachtig doen is het hun probleem en niet de mijn. Ik straal en zal dat ook binnen 135 dagen doen. En mensen die zo reageren gunnen jouw het geluk niet en dan noem ik dat geen vrienden. Ik ben zo heb je op mijn hart getrapt of heb je van eenmug een olifant gemaakt ja dan heb de pech. Bij ons feest zijn er 84 uitgenodigde en elke persoon die uitgenodigd is bbetekent iets voor mij of heeft iets voor mij gedaan. Al was het maar een SMS sturen als ik of ons dochter ziek was. Doe wat je gevoel en hartje zegt die laten jouw nooit in de steek. Succes meid.
|
|
Deborah
5-9-2015
|
25-3-2015 19:34:01
wat het kleed betreft heb ik eigenlijk het omgekeerde :D ik twijfel ook vaak, en als ik dan terug naar mijn foto kijk ben ik terug helemaal overtuigd.
wat je collegas betreft, als ze toch sowieso niet komen, zou ik ze ook gewoon een uitnodiging van het avondfeest sturen, om "hun ego een beetje te strelen", om het cru te zeggen. Als ze toch niet komen maakt het voor de kosten toch niet uit of ze nu een uitnodiging van de receptie of avondfeest krijgen.
|
|
Jessica
27-6-2015
|
26-3-2015 11:33:07
Hallo, ik heb hetzelfde hoor met men kleed... Roh, zal wel normaal zijn voor de toekomstige bruidjes... en zal een beetje met onzekerheid te maken hebben ;)
|
|
Lorena
26-8-2017
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|