Terug naar overzicht
Hey Cindy,Ik denk dat je best het kind in hen naar boven laat komen door ze zelf te laten kiezen. Dat is zo veel leuker! Natuurlijk zit je dan met het probleem dat je verloofde aanhaalde. Maar misschien kun je genoeg snoep voorzien en ergens apart zetten? En dan aan je bruidsmeisje/getuige opdracht geven dat ze de snoepbuffet in het oog houdt en bijvult wanneer nodig. Als je een weddingplanner hebt, dan kun je dat aan haar vragen.succes!ps: een fantastisch idee, zo'n snoepbuffet! Wij gaan dat mss ook doen.
Ooh Dank je wel lens. Ja heb heel lang zitten tijwefelen. Er zullen snoepjes zijn met de script just married en mr en mrs. En spek met ons naam en datum op en ook pepermunten verpakt in papier met twee hartjes en zo van die hartjes met teksten in en hartje armbanden en hosties met onze naam erop. Ja leek mij inderdaad leuk. De meesten gooien hun bedankjes weg en dat zou zonde zijn. Merci meid
Ik bedoelde Elena 😊😊😊
Ik heb vaak koppels die een snoepbuffet voorzien en nog nooit heb ik al meegemaakt dat de zakjes al op voorhand zijn gevuld. Zelf vullen is nu net het leuke eraan en ah als de ene pot nu vlugger leeg is als de andere. Snoepbuffet is altijd een toppertje op een huwelijksfeest.Wat ik ook al een paar keer heb gehad is dat de tafelnaam een snoepnaam kreeg, vb bounty en dan op die tefel een bokaal vol met bounty's.
Nu was ik wel aan het denken om het snoep in plastic soep potten te doen en die te versieren met de kindjes met hartjes. Glazen wou ik eerst echt glazen snoeppotten maar omdat ik er 10 nodig heb heb ik zoiets van wat ga ik daar achteraf mee doen. Die plastiek potten kan ik achteraf weggooien. En dan gewoon op elke tafel een glazen snoeppot zetten. Groetjes