Terug naar overzicht
Wij nemen het lied piraten ofThe carabien voor onze taart te laten binnen komen. Als je een dj hebt bespreek dat eens met hem dat hebben wij ook gedaan. SUcces
En de dans met de ouders word een Italiaans lied omdat mijn papa een Italiaan is. Ik kijk zo naar uit om dat lied met mijn papa te dansen. Groetjes
Je DJ. Ongetwijfeld. Pas op, in sommige zalen staan ze er zelfs voor bepaalde routines op (bv. zoals voor wijnpresentatie of pronkstuk) dat een bepaalde specifieke track die zij altijd gebruiken of gewoon zijn te laten afspelen. Je DJ spreekt af met de zaalverantwoordelijke.
(m'n zinsbouw houdt weer geen steek, WijTrouwen.com we missen hier echt een 'edit' optie...)
Onze dj hoort niet bij het restaurant en hij heeft er al gestaan dus hij weet hoe en wat. ☺
Wat peter bedoeld is dat de dj of het koppel in sommige feestzalen zelf niet mag kiezen wat voor plaat gebruikt wordt bij het presenteren van de taart. De zaal werkt dan met een track die ze elke week gebruiken en daar houden ze zich dan ook aan, meestal is dat de bongo song of Dario G.Inderdaad die edit optie, dat mis ik hier ook wel eens.
Ach zo op de bongo song worden naar binnen geroepen. Kunnen we al lekker even dansen en zot doen.
Jacky denkt aan de Vossenberg. In Landhuis 't Molenhof heeft Cindy ook een bepaalde track gekozen die ik (in Krisjes tijd) bijknipte. Het is een onbekend electro-lounge nummer. Denotter had destijds ook een vaste plaat voor de rode wijn bv., ook in Ten Boogaerde denk ik. Jullie zien dus dat de DJ ook met de zaaluitbater of verantwoordelijke moet rekening houden.
Jammer dat een koppel in sommige feestzalen niet hun eigen gekozen nummer mag gebruiken, ik zat onlangs in een zaal waar ik de naam niet van zal vernoemen en de zaaluitbater zei tegen me dat ik de keuzeplaat van het koppel niet mag gebruiken, het moest de connemara zijn want dat gebruikt hij altijd, ik moest ook omroepen dat iedereen op de stoelen moest gaan staan (in de vossenberg zou ik hiervoor meteen buiten vliegen )
red red wine van UB40, voor het binnenbrengen van de rode wijn, dat sommige zalen dat nog steeds durven ... deleten van de desbetreffende mp3 is de enige optie.
LB, 'Drink Rode Wijn' in de versie van Sam Gooris... knallen! Hahehe :DDominique, voor dans met de ouders hangt het ook wel wat af van hun leeftijd en smaal. 'Ti Amo' van Umberto Tozzi doet het bij mij vaak goed om na anderhalve minuut de dansvloer ook te laten vollopen met de rest van de genodigden. Succes.
Wij hebben ti amo gekozen die ik dans met mijn papa. Altijd heb ik gezegd dat word het lied dat ik met mijn papa zal dansen. Ooh mijn tranen komen terug als ik aan het liedje denk. Papa is een Italiaan en ik ben super trots op hem en hij is ook mijn getuigen. De man die alles voor mij heeft gedaan. De moederrol zowel als de vader rol op zich heeft genomen en hij heeft dat fantastische gedaan.
BesteMeest gevraagde is natuurlijk Pirates of the CarrabeanOm met ouders te dansn raad ik "Perfect Day" aan van Lou ReedGroetjes, DJ David
Beste
Meest gevraagde is natuurlijk Pirates of the Carrabean
Om met ouders te dansn raad ik "Perfect Day" aan van Lou Reed
Groetjes, DJ David