TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrijn
|
26-3-2015 14:10:54
Wat eem stom verhaal. In welke bruidswinkel is dit voorgevallen?
|
|
Katrien
23-5-2015
|
26-3-2015 14:41:34
Linx Hasselt
Toen ik ben gaan kiezen was ik heel enthousiast, eerste pasbeurt ook nog, gisteren viel serieus tegen... Maar ik leef op goede hoop :).
|
|
Lorena
26-8-2017
|
26-3-2015 15:45:59
Ik heb die winkel echt gemeden omdat ik echte horrorverhalen heb gehoord van linx... zo heeft vorig jaar een moeder van de bruid er schandalig bijgelopen, kleedje ook gekocht bij Linx en de retouches helemaal verkeerd gedaan, het trok echt op niks. ik hoop dat ze een goede oplossing bieden, en laat je niet doen maar reclameer als het niet goed is!!
|
|
Jessica
27-6-2015
|
26-3-2015 16:19:41
Oei wat erg :( hoop dat alles goed komt!
|
|
Jolien
15-8-2015
|
26-3-2015 16:46:19
Ik volg Lorena. De weddingplanner haar eerst vraag was: je hebt je kleed toch niet bij Linx gekocht hé? Ik hoop dat het allemaal goed komt; ik duim!!!
|
|
Steven
22-8-2015
|
26-3-2015 17:57:51
ik ben bij Linx in Leuven gaan kijken voor een kleed maar ik herken jouw verhaal wel zeker en vast! Ik heb daar niet gekocht maar wel: een afspraak maken en dan een verkoopster ter beschikking krijgen die niet aan jou werd toegewezen voor de afspraak, zeer opdringerig (dingen laten zien waarvan ik zei het zeker NIET te willen). Mijn schoonmama is daar furieus buitengegaan om nooit meer terug te keren ;-) Ik hoop dat alles bij jou goed komt en je toch de droomjurk krijgt die je voor ogen had en verdient! Groetjes Dorien
|
|
Synthia
1-8-2015
|
27-3-2015 12:42:24
Dat meen je niet .... ik heb mijn kleed ook bij Linx gekocht.... Owww ik zie er nu heel erg tegen op als ik de opmerkingen van hierboven lees...
|
|
Synthia
1-8-2015
|
27-3-2015 12:50:51
kan je even melden over welke naaisters het ging? Dan weet ik waar ik rekening mee kan houden als ik moet gaan passen volgende maanden. Nu zit ik ook met stress
|
|
Steven
22-8-2015
|
27-3-2015 13:08:23
Maak je maar niet onnodig zorgen! Misschien valt het bij jou wel! Het kan toch niet zijn dat die winkel alleen maar slechte dingen presteert he :-) wacht gewoon jou pas af! Tis niet omdat iedereen hier zijn slechte ervaringen deelt dat er niemand is met goeie ervaringen :-) Groetjes Dorien
|
|
Katrien
23-5-2015
|
27-3-2015 14:07:12
Inderdaad Synthia, ik wil ook niet heel de winkel zwart maken, want mijn eerste ervaringen waren wel heel positief. Ik trek me nu op aan het feit dat ze toch actie ondernemen (zonder dat ik hier om gevraagd heb, ik was hier nog over aan het nadenken) en me vlugger terug willen zien. Ik ga er vanuit dat ze wel hun best zullen doen om alles goed te laten komen :). Ik heb nog enkele vriendinnen die bij Linx hun trouwjurk kochten, en zij waren supertevreden. Ik vrees dat ik gewoon pech heb gehad (moeilijke retouches, slechte dag van de naaister, ...)?!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|