Nu Online
Momenteel zijn er 407 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel zalen bezoeken :s

27-3-2015 9:31:33
Hoi Bruidjes!
Hoeveel zalen zouden we toch wel eens moeten gezien hebben alvorens te kiezen..
Ik wil me er gerust wel even mee bezig houden, maar heb nu ook geen zin om 20 zalen af te rijden natuurlijk :p
Het zou van de eerste keer al prijs kunnen zijn als we ons er goed voelen, maar stel dat je dan toch nog iets anders hoort.. ik weet niet goed hoeveel we er zouden moeten doen voor echt een goed zicht te hebben.

Groetjes
Elien

Elien

Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1316

Jasmien
27-9-2014
 Meld misbruik27-3-2015 9:41:56

Wij deden er 3, wel meer zalen op voorhand opgezocht en via internet bekeken of gemaild

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik27-3-2015 9:42:34

Wij zijn geen enkele zaal gaan bekijken, we wisten dat we la butte Aux bois wouden als feestzaal en zijn dus ook niet rond gegaan maar rechtstreeks naar daar :-)

het is een beetje wat je zelf wilt van een feestzaal, als je echt geen gedacht hebt dan zou ik er toch een 5tal doen zodat je de verschillen kunt zien!
veel succes alvast en geniet ervan!

Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik27-3-2015 10:17:08

La Butte aux Bois stond ook bij ons op de lijst en hebben we bekeken samen met nog twee andere zalen. Uiteindelijk gekozen voor De Barrier.

Steven
22-8-2015
 Meld misbruik27-3-2015 13:15:29

Je moet gewoon goed op voorhand weten wat je van een zaal verwacht en op basis daarvan je keuze maken. Wij zochten een zaal die voldoende groot was, zonder catering en met een buitenruimte waar de kinderen zich konden bezighouden maar toch veilig en wat afgesloten. Geloof me: niet makkelijk maar uiteindelijk wel gevonden. Telkens we een zaal gingen bekijken hebben we dadelijk in de auto de voor en nadelen van de zaal bekeken en beslist of we hem in beraad hielden of niet. Uiteindelijk kwamen we in een zaal die aan alle verwachtingen voldeed en onmiddellijk een goed gevoel gaf en hebben we niet getwijfeld ;) Hopelijk heb je hier iets aan ;-) Groetjes Dorien

Elien

Meld misbruik27-3-2015 13:28:55

bedankt voor de reacties !!
Ik ben bezig met afspraken maken voor volgende week al eens 3 dingen te gaan bekijken.
De vierde zaal (op papier nu onze topfavoriet) krijg ik natuurlijk nu juist niet te pakken :p
En daarna zullen we al eens kijken hoever we geraken..
Ik kan idd op mijn lijst van voorwaarden al wel wat zalen schrappen dus dan blijven er al geen 20tal meer over :)

Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik27-3-2015 13:35:53

Ik ben als volgt te werk gegaan:
eerst mailtje/faxen uitgestuurd naar diverse zalen in de omgeving met de vraag naar hun prijslijst/feestfolder.
Dan heb ik op basis van de prijzen een berekening gemaakt, en daarvan heb ik dan de 4 betaalbaarste gekozen en die zijn we gaan bezoeken. (wel ook wat feedback gezocht op het internet om er voor te zorgen dat het wel niet iets of wat was he... ;-))

Succes!

Jolien
24-9-2016
 Meld misbruik27-3-2015 13:46:21

Wij waren al vanaf het eerste bezoek verliefd op onze feestlocatie. Toch hebben wij nog een aantal andere zalen bezocht om echt zeker te zijn. We zijn dan toch bij ons eerste idee gebleven :-)

evy
20-5-2016
 Meld misbruik27-3-2015 15:53:06

Wij gaan er 4 doen. Het eerste zagen we gisteren, de rest volgt volgende week... daarna beslissen we. Ik heb ook wel op voorhand van meerdere zalen foto's bekeken via internet en offertes opgevraagd.

INFINITY.be (DJ Peter)

Meld misbruik27-3-2015 16:40:23

Je kunt ook feedback vragen aan vakmensen zoals Video- en fotograaf, ceremoniemeester, DJ...

Elien

Meld misbruik27-3-2015 16:56:52

Oke bedankt iedereen !
Ik heb ook offertes en dergelijke gevraagd eerst..
de duurste hebben we al links laten liggen..
en er zijn er al die in 2016 niet meer kunnen dus die moeten we ook al maar schrappen..
Dus volgende week starten we met de eerste zalen te bekijken.
SPANNEND
ik hoop wel dat we het ineens weten en niet gaan beginnen twijfelen :p

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik27-3-2015 18:20:03

Wij hebben er ook 3 bezocht en op de laatste was ik meteen verliefd! Daar hebben we dan ook niet meer over getwijfeld en meteen genomen!

Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik27-3-2015 21:36:29

Beetje overdreven misschien maar wij bezoeken er zeker 10☺ wel allemaal watvverschillend van stijl. Op foto zagen sommigen er toch beter en groter uit dan in het echt. Ook al 2 zalen die ons aanstaan waren al volzet.

groetjes

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik28-3-2015 14:45:47

Wij schieten hier overal een beetje uit, maar hebben er 40 bezocht (soms ook zonder afspraak). Het werd bijna een hobby :D Hebben daar echt van genoten en veel gelachen en uiteindelijk hadden we een top 3 en hebben we de beste gekozen! De Kattebroek in Dilbeek was fantastisch, niks op aan te merken, volledig ons ding, moderne en gezellige zaal, buitengewone tuin en fantastische mensen! We gaan nog steeds naar het Valentijnsdiner en genieten telkens met volle teugen! Een fantastische dag was het!

nina
19-9-2015
 Meld misbruik2-4-2015 12:55:50

Wij bezochten er 1 :) en kozen die dan ook, hebben eerst wel grondig research gedaan via internet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info