Terug naar overzicht
Wij deden er 3, wel meer zalen op voorhand opgezocht en via internet bekeken of gemaild
Wij zijn geen enkele zaal gaan bekijken, we wisten dat we la butte Aux bois wouden als feestzaal en zijn dus ook niet rond gegaan maar rechtstreeks naar daar :-)het is een beetje wat je zelf wilt van een feestzaal, als je echt geen gedacht hebt dan zou ik er toch een 5tal doen zodat je de verschillen kunt zien!veel succes alvast en geniet ervan!
La Butte aux Bois stond ook bij ons op de lijst en hebben we bekeken samen met nog twee andere zalen. Uiteindelijk gekozen voor De Barrier.
Je moet gewoon goed op voorhand weten wat je van een zaal verwacht en op basis daarvan je keuze maken. Wij zochten een zaal die voldoende groot was, zonder catering en met een buitenruimte waar de kinderen zich konden bezighouden maar toch veilig en wat afgesloten. Geloof me: niet makkelijk maar uiteindelijk wel gevonden. Telkens we een zaal gingen bekijken hebben we dadelijk in de auto de voor en nadelen van de zaal bekeken en beslist of we hem in beraad hielden of niet. Uiteindelijk kwamen we in een zaal die aan alle verwachtingen voldeed en onmiddellijk een goed gevoel gaf en hebben we niet getwijfeld ;) Hopelijk heb je hier iets aan ;-) Groetjes Dorien
bedankt voor de reacties !! Ik ben bezig met afspraken maken voor volgende week al eens 3 dingen te gaan bekijken.De vierde zaal (op papier nu onze topfavoriet) krijg ik natuurlijk nu juist niet te pakken :p En daarna zullen we al eens kijken hoever we geraken..Ik kan idd op mijn lijst van voorwaarden al wel wat zalen schrappen dus dan blijven er al geen 20tal meer over :)
Ik ben als volgt te werk gegaan:eerst mailtje/faxen uitgestuurd naar diverse zalen in de omgeving met de vraag naar hun prijslijst/feestfolder.Dan heb ik op basis van de prijzen een berekening gemaakt, en daarvan heb ik dan de 4 betaalbaarste gekozen en die zijn we gaan bezoeken. (wel ook wat feedback gezocht op het internet om er voor te zorgen dat het wel niet iets of wat was he... ;-))Succes!
Ik ben als volgt te werk gegaan:eerst mailtje/faxen uitgestuurd naar diverse zalen in de omgeving met de vraag naar hun prijslijst/feestfolder.Dan heb ik op basis van de prijzen een berekening gemaakt, en daarvan heb ik dan de 4 betaalbaarste gekozen en die zijn we gaan bezoeken. (wel ook wat feedback gezocht op het internet om er voor te zorgen dat het wel niet iets of wat was he... ;-))
Succes!
Wij waren al vanaf het eerste bezoek verliefd op onze feestlocatie. Toch hebben wij nog een aantal andere zalen bezocht om echt zeker te zijn. We zijn dan toch bij ons eerste idee gebleven :-)
Wij gaan er 4 doen. Het eerste zagen we gisteren, de rest volgt volgende week... daarna beslissen we. Ik heb ook wel op voorhand van meerdere zalen foto's bekeken via internet en offertes opgevraagd.
Je kunt ook feedback vragen aan vakmensen zoals Video- en fotograaf, ceremoniemeester, DJ...
Oke bedankt iedereen ! Ik heb ook offertes en dergelijke gevraagd eerst..de duurste hebben we al links laten liggen..en er zijn er al die in 2016 niet meer kunnen dus die moeten we ook al maar schrappen..Dus volgende week starten we met de eerste zalen te bekijken.SPANNENDik hoop wel dat we het ineens weten en niet gaan beginnen twijfelen :p
Wij hebben er ook 3 bezocht en op de laatste was ik meteen verliefd! Daar hebben we dan ook niet meer over getwijfeld en meteen genomen!
Beetje overdreven misschien maar wij bezoeken er zeker 10☺ wel allemaal watvverschillend van stijl. Op foto zagen sommigen er toch beter en groter uit dan in het echt. Ook al 2 zalen die ons aanstaan waren al volzet.groetjes
Wij schieten hier overal een beetje uit, maar hebben er 40 bezocht (soms ook zonder afspraak). Het werd bijna een hobby :D Hebben daar echt van genoten en veel gelachen en uiteindelijk hadden we een top 3 en hebben we de beste gekozen! De Kattebroek in Dilbeek was fantastisch, niks op aan te merken, volledig ons ding, moderne en gezellige zaal, buitengewone tuin en fantastische mensen! We gaan nog steeds naar het Valentijnsdiner en genieten telkens met volle teugen! Een fantastische dag was het!
Wij bezochten er 1 :) en kozen die dan ook, hebben eerst wel grondig research gedaan via internet