Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sos kit op trouwdag

28-3-2015 9:23:05

Ik heb al van een aantal mensen gehoord dat je op uw trouwdag best een klein SOS kit voorziet. met vb zakdoekjes, extra paar panty's.
Wat moet ik nog zeker voorzien in mijn SOS kit??

Bedankt

evelien
9-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 641

Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik28-3-2015 10:05:39

compeed, zakdoekjes, reservekousen, evt naald en draad, mssn extra make-up, gsm en bankkaart, deo, lippenbalsem, handcreme, evt. nagelvijl, tandfloss, ...

Lien
7-6-2014
 Meld misbruik30-3-2015 9:14:17

- Veiligheids spelden (met extra kop erop zodat ze zeker niet kunnen openschieten)! Ik kon de sleep van m'n kleed zogezegd omhoog hangen met een lusje, maar er kwamen toch 4 sluitspelden aan te pas om te kunnen dansen :)
- make-up: na het 'begroeten' van je gasten en de kussen schiet er niet veel meer over van de gloss
- bij warm weer: watjes (close-up foto's )

Voor je man bij warm weer: extra hemd / extra paar kousen / extra boxershort

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...