Terug naar overzicht
Ik zou ook hetzelfde doen als jij.Wij hebben een zaal gehuurd met catering, en de ceremonie gaat normaal buiten door. Wij moeten ook de zaal zelf versieren.Ik zou de zaal zelf nog wat versieren in de voormiddag voor haar en make-up, maar zou het meeste de dag er voor doen.Liefst zouden wij dus de dag er voor op het stadhuis trouwen in de voormiddag, met de ouders 's middags eten en dan in de namiddag de zaal klaar maken.Wij trouwen pas volgend jaar, dus t is maar een ruwe schatting.Ik weet wel niet hoelang bloemen bv. goed blijven. En sowieso let er op dat je de trouwdag zelf wel hier en daar tijd verliest en niet met stress je dag wilt beginnen: de kapster of fotograaf komt te laat bv...toch wat marge berekenen voor onvoorziene omstandigheden.groetjes
ps: ik zou voor haar en make-up toch wat langer rekenen.
Ik denk 2 uur voor make-up en haar is voldoende maar wat bedoel je met de ontmoeting bruidegom en foto's? Is dat al jullie gezamenlijke fotoshoot of niet? Want daar kan je best 2 uur voor rekenen maar anders klinkt dat wel zeer realistisch ;-)
Ik denk ook dat je te weinig tijd rekent voor de foto's. Tenzij jullie super fotomodellen zijn natuurlijk ;-) maar ik vrees dat je anders toch 2 uur moet rekenen. En die tijd is zo om hoor bij foto's! Als je amper een uurtje hebt, dan is 't gedaan tegen dat jullie "er wat in komen" en losser zijn voor echt mooie foto's. Ook familiefoto's plan je best ergens in. Want zo ergens tussendoor ... dat neemt meer tijd in beslag dan je denkt. Tegen dat het lijstje van alle combinaties die op foto moeten gepasseerd zijn, ben je ook wel even bezig. Schrijf misschien de combinaties eens op een blad, dan zie je hoeveel je er hebt en wat ik bedoel.In elk geval: succes!
Ik denk ook dat je te weinig tijd rekent voor de foto's. Tenzij jullie super fotomodellen zijn natuurlijk ;-) maar ik vrees dat je anders toch 2 uur moet rekenen. En die tijd is zo om hoor bij foto's! Als je amper een uurtje hebt, dan is 't gedaan tegen dat jullie "er wat in komen" en losser zijn voor echt mooie foto's. Ook familiefoto's plan je best ergens in. Want zo ergens tussendoor ... dat neemt meer tijd in beslag dan je denkt. Tegen dat het lijstje van alle combinaties die op foto moeten gepasseerd zijn, ben je ook wel even bezig. Schrijf misschien de combinaties eens op een blad, dan zie je hoeveel je er hebt en wat ik bedoel.
In elk geval: succes!
Versieren, tafels schikken, dat gebeurt allemaal de dag(en) voordien. Het enige wat je niet zelf kunt doen is de catering. Maar als je een professionele traiteur hebt, met eigen volk voor het bedienen, dan kun je daar toch een min of meer strakke planning mee vastleggen. De tijdige start van je dansfeest hangt behalve van de discipline van de genodigden om vlot aan tafel te komen enzovoort, vooral daar van af. Succes.