Terug naar overzicht
Bijkomende vraag: ik heb een aantal bruidsmeisjes en een bruidsjongetje, als ik al een kleedje in gedachte heb voor de bruidsmeisjes, zou ik dat dan door hen kunnen laten maken denken jullie? Het is namelijk helemaal niet in de stijl van de kleedjes die ik terugvond op hun website.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/3f/d2/2c... Zo'n kleedje had ik in gedachte.
Hoi,zowel mijn bruidskleed, als mijn toekomstige z'n kostuum komt van Youniek.Allebei onze eerste pas al gehad en is wel van goede kwaliteit.De mede-eigenares is aziatisch en de jurken en kostuums worden in china geproduceert door haar familie.Daardoor kunnen ze de prijs drukken.Ze doen ook jurken voor de suite, misschien best een foto afdrukken van wat je ongeveer wilt (voor-achter en zijkant) en dan kunnen zij vermoedelijk wel iets in die aard maken.Succes met de verdere planning!
Ok, dankjewel Lindsay =) !
Ik ben ook heel erg te spreken over die winkel. Ik was op 1 uur binnen en buiten met men droomjurk. Enorme lieve dame en goeie kwaliteit kleed ! Ik raad het je zeker aan
mijn bruidskleed kwam ook van Youniek, ik was super tevreden over de service en ook over het kleed zelf! zeker aan te raden.
Ik lees er zo veel goede dingen over! Denk dat dit de eerste word waar ik mijn pas ga doen. Ik trouw volgendjaar juli wanneer zou ik er best voor gaan kijken? En hoeveel kosten de jurken ongeveer bij Youniek?
Dankjewel iedereen =) ! Dan weet ik dat ik, wanneer ik ga beginnen kijken voor een kleed, zeker daar eens een stop moet maken!@ Deborah: de prijzen liggen tussen 399 en 949 euro.
Ik heb daar zaterdag een afspraak, ik ben benieuwd, zal nog iets laten weten :-)