Terug naar overzicht
Wij hebben ook twee dansen eerst onze openingsdans en dan dans ik met mijn papa op een Italiaans lied omdat hij van Italiaanse afkomst is en kan zijn dat dat live word gezongen Door iemand die in het restaurant dan ook zingt. Maar daar zijn we niet uit. Wel al wat lied en telkens komen weer de tranen als ik het hoor.
Meestal wordt er gewoon een tweede slow aangekondigd voor de ouders een gaat het zoals voorgesteld. Daarna is het van belang de volledige dansvloer op korte tijd te vullen. Ongetwijfeld zal dit voor je DJ gewone routine zijn.
Hey, bij ons is het net zoals bij jullie eerst openingsdans en dan ik met papa,bruidegom met zijn mama enzo....Openingsdans: Berlin take my breath awayEn dan de vader/dochter dans,bruidegom/mamaHeartland I loved her firstGrtjes Sofie
bij ons ook zo , wij doen de openingsdans en daarna mijn papa met mij , en mijn schoonmoeder met mijn man op het liedje "at last" Van Etta James. succes iedereen!
Wij doen hetzelfde!Eerst openingsdans, dan de dans met familie en dan zelfs nog een dans voor alle koppels. Onze dans voor de (schoon-)familie is :Celine Dion - because you loved me. Als je dan naar de tekst luistert en het omzet alsof je het voor de familie bedoeld is dit een heel mooi lied :-). Vermits we op dezelfde dag trouwen wens ik je alvast veel plezier, geluk en hopelijk een mooie, warme dag! ;-)