Terug naar overzicht
hoi,wij gingen vorig jaar bij Labaere en daar kan je idd huren. 't is ook wel de moeite om daar te gaan, veel keuze....groetjes
Hallo An,Wij hebben voor de suite alle kostuums bij Labaere gehuurd dat van mijn ventje niet dat kwam van Deinze. Foto's kan je zien op www.kenny-evi.com groetjes
Wij gaan voor de kostuums ook bij Labaere. Zijn reeds eerder daar geweest voor andere koppels toen we in de suitte moesten lopen en toen ook heel tevreden. Van prijs (ongeveer overal hetzelfde hoor), verzorging, klantvriendelijk!!! het kostum voor mijn toekomstige hebben we daar ook al gevonden!veel plezier
Hallo,wij huren ook bij Labaere de kostuums voor de suite. Mijn vriend zijn kostuum komt ook van daar. Mijn vriend is er heel tevreden over. Ik ben er nog niet binnen geweest, de kostuums liet ik over aan hem. groetjes,Isabel110807
Ook voor vrouwen ? We zijn vooral op zoek naar kledij voor vrouwen. Mijn moeder en ik...Kan iemand daar een goede referentie voor geven om te gaan huren ?
Ik ga met mijn schoonmoeder naar Farah Love om voor haar een suitekleed te huren.Hebben er mooie kleren.
Mijn bruidsmeisejs en mijn zus zijn bij Farah Love iets gaan huren. Mijn zus heeft een maatje meer en heeft iets gevonden dat haar zeer goed flatteert!Je hebt er alle soorten kleuren en stijlen!