Terug naar overzicht
Hey,Het is ok daar, personeel is vriendelijk, mooie kleedjes maar de winkel zelf is verouderd en klein.
Ik ben daar een keer gaan kijken, en vond hun service niet goed, ze bleven me in één richting van trouwjurken duwen, zonder dat ik daar mijn goesting in vond, en ze stonden niet open voor andere stijlen.Naast mij in de paskamers was er toen ook een vrouw die daar was voor haar laatste pasbeurt. En de naaister had zowat 7 centimeter te veel ingenomen, waardoor het kleed vanachter niet meer mooi aansloot. Een ramp natuurlijk, 7 centimeter plak je er heus niet opnieuw aan! Ik heb toen gezien hoe ze met die vrouw omgingen, hoe weinig informatie ze kreeg, hoe het bruidshuis niet één keer zich heeft geëxcuseerd, hoe de naaister deed alsof haar neus bloedde. Neen, het boezemde geen vertrouwen in!
Mij zien ze nooit meer in het bruidshuis. Het is erg verouderd vind ik, vriendelijk zijn ze helemaal niet. Ik had er iets gereserveerd en kreeg nadien de melding dat die reservatie niet doorgaat, ze hadden andere boekingen over het hoofd gezien. Ik ken iemand en die haar schoenen waren nog niet geleverd bij haar eerste pas, ze geven hun bestelling pas door als ze een bepaald aantal hebben..
Ik ben in het Bruidshuis gaan passen en werd er heel vriendelijk geholpen. Het is inderdaad wel een vrij kleine en verouderde winkel. Ik heb er uiteindelijk niets gekocht. Ik heb mijn jurk bij Cermo in Zoersel besteld. Zelfde prijs als bij het Bruidshuis en veel mooiere winkel die me toch iets meer vertrouwen inboezemde.
Mij zien ze daar ook niet meer. Ze hebben daar veel te veel dingen waar ze niet echt verstand van hebben. Wij kiezen liever alles op aparte adresjes waar je je goed in je vel voelt.