Terug naar overzicht
Hey, msh een mobiele cavabar?Gewoon op Google cavabar intypen. Dan krijg je verschillende firma's te zien die het doen. Ik vind het persoonlijk wel echt duur: ik heb paar offertes gevraagd en voor twee uur, voor 100 glazen betaal je al gemakkelijk 800-1000euro. Deze was het goedkoopste denk ik: http://www.foodiesonwheels.be Succes!!
Wij zijn na de mis iets gaan drinken in een café in de buurt. We hadden aan de kerk bonnetjes uitgedeeld. Was heel gezellig.
zoek vespresso eens op. We hebben met die man gepraat op een huwelijksbeurs. Hij was heel aangenaam in de omgang en gaf een duidelijke uitleg. Aangezien het niet in ons thema paste hebben we geen verdere gesprekken gepland, maar 'tis wel een superidee volgens mij.
We gaan dat ook doen na de kerk een glaasje, omdat we zo kunnen besparen op de receptie in de feestzaal en het toch ook leuk vinden na de kerk nog een babbeltje te kunnen slaan met de mensen die de moeite gedaan hebben om naar de kerk te komen. We gaan een uitnodiging bij onze invitatie steken en erop zetten jullie worden vriendelijk uitgenodigd om na de kerkdienst een glaasje met ons te heffen. We hebben het Feestbusje uit Sint-Niklaas. We gaan ook zo van die groentjes geven als hapje.