Terug naar overzicht
Ik vraag ook niet al mijn collega's, enkel diegene waar ik meest close met samenwerk. Een aantal van die close collega's vraag ik op het avondfeest en een aantal van close collega's enkel op de receptie. Andere collega's vraag ik helemaal niet.
Nog even terzijde, ik heb met niemand van mijn collega's problemen. Het is gewoon een feit dat je met een aantal mensen nauw samenwerkt en andere collega's waar je slechts heel weinig contact mee hebt. Daar maak ik het verschil.
De vriend heeft alle collega's uitgenodigd en ik een deel waar ik het heel goed mee kan vinden. Zij zijn uitgenodigd vanaf 19 uur voor het aperitief en voorgerecht en voor ons warm buffet en ook voor ons dessertbuffet en natuurlijk blijven ze de hele avond. Ik wou geen onderscheid maken en zo hoef ik ook maar ene x de mensen ontvangen.
Wij vragen iedereen van de afdeling, komen ook niet met iedereen even goed overeen, en gaan er van uit dat diegene die willen komen dat ook doen, en de rest niet...
ikzelf vraag geen collega's omdat ik samenwerk met 3 afdelingen en om dan alle collega's te moeten uitnodigen vind ik dan wat veel. En de ene vragen en de andere niet, dat gaan voor "achterklap" zorgen vrees ik. Steven nodigt wel collega's uit maar zij zitten op een kleine dienst... Ook het feit dat we al met erg veel genodigden qua vrienden en familie zitten doet mij zeggen dat ik mijn collega's niet vraag. Maar doe vooral waar je je zelf het beste bij voelt ;-) Groetjes Dorien
ja daar ben ik ook bang voor...mijn aanstaande vraagt niemand van zijn werk..het beste is gewoon niemand vragen voor de minste miserie..
Je kan misschien na het huwelijk een paar taarten kopen en in de kantine zetten, dat werd bij mijn vorige werkgever ook wel eens gedaan.
Ik heb uiteindelijk beslist om de collega's van mijn team wel te vragen. Dat zijn een 15 tal personen. Nu weten we niet goed wat we moeten doen met hun partners. Ik werk eigenlijk nog niet zo lang in die organisatie en ik heb de partners van de collega's nog nooit gezien. Van sommigen ken ik zelfs hun naam nog niet :-) vinden jullie dat onbeleefd om de partners niet uit te nodigen?
wij nodigen de partners uit, brengen ze hen mee: ok, zo niet: dan is het hun beslissing maar dan kunnen ze niet zeggen dat ze niet MOGEN meekomen ;-)
Ik heb ook nog nooit de partners van mijn collega's gezien maar ik vind het maar normaal dat je hen als koppel uitnodigt.
Wij vragen alle collega's voor enkel receptie. Zo ontstaat er geen discussie achteraf want iedereen was uitgenodigd. Spijtig voor degene die we er wel bij willen op het avondfeest of voor degene die niet komen.groetjes
Bij ons wel zonder partners.