Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

collega's of niet??

30-3-2015 11:33:36
hey iedereen..
Wij zitten met een groot raar probleem..wij trouwen in de namdag en onze feest is 'svnds enkel voor familie en vrienden..nu de vraag is zouden jullie voor de receptie de collega's vragen?? ik werk in de multibazar in izegem mo ni me iedereen kom ik overeen..ben ik dan genoodzaakt voor iedereen te vragen? ookal da ier ni veel vn die andere tegn ju klapt enkel voor het werk..of zou je niemand vragen voor de minste miserie... wat zoudn jullie doen????
p.s bij sommige babyborrels was ik ook ni gevraagd..en andere wel..dus het is een beetj rare situatie..

lynn
16-9-2016
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 965

Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik30-3-2015 13:08:10

Ik vraag ook niet al mijn collega's, enkel diegene waar ik meest close met samenwerk. Een aantal van die close collega's vraag ik op het avondfeest en een aantal van close collega's enkel op de receptie. Andere collega's vraag ik helemaal niet.

Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik30-3-2015 13:10:09

Nog even terzijde, ik heb met niemand van mijn collega's problemen. Het is gewoon een feit dat je met een aantal mensen nauw samenwerkt en andere collega's waar je slechts heel weinig contact mee hebt. Daar maak ik het verschil.

cindy
8-8-2015
 Meld misbruik30-3-2015 16:26:45

De vriend heeft alle collega's uitgenodigd en ik een deel waar ik het heel goed mee kan vinden. Zij zijn uitgenodigd vanaf 19 uur voor het aperitief en voorgerecht en voor ons warm buffet en ook voor ons dessertbuffet en natuurlijk blijven ze de hele avond. Ik wou geen onderscheid maken en zo hoef ik ook maar ene x de mensen ontvangen.

Ann
10-5-2012
 Meld misbruik30-3-2015 19:03:51

Wij vragen iedereen van de afdeling, komen ook niet met iedereen even goed overeen, en gaan er van uit dat diegene die willen komen dat ook doen, en de rest niet...

Steven
22-8-2015
 Meld misbruik30-3-2015 19:57:41

ikzelf vraag geen collega's omdat ik samenwerk met 3 afdelingen en om dan alle collega's te moeten uitnodigen vind ik dan wat veel. En de ene vragen en de andere niet, dat gaan voor "achterklap" zorgen vrees ik. Steven nodigt wel collega's uit maar zij zitten op een kleine dienst... Ook het feit dat we al met erg veel genodigden qua vrienden en familie zitten doet mij zeggen dat ik mijn collega's niet vraag. Maar doe vooral waar je je zelf het beste bij voelt ;-) Groetjes Dorien

lynn
16-9-2016
 Meld misbruik30-3-2015 22:06:05

ja daar ben ik ook bang voor...mijn aanstaande vraagt niemand van zijn werk..het beste is gewoon niemand vragen voor de minste miserie..

danny

Meld misbruik1-4-2015 15:32:42

Je kan misschien na het huwelijk een paar taarten kopen en in de kantine zetten, dat werd bij mijn vorige werkgever ook wel eens gedaan.

Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik4-4-2015 16:28:29

Ik heb uiteindelijk beslist om de collega's van mijn team wel te vragen. Dat zijn een 15 tal personen. Nu weten we niet goed wat we moeten doen met hun partners. Ik werk eigenlijk nog niet zo lang in die organisatie en ik heb de partners van de collega's nog nooit gezien. Van sommigen ken ik zelfs hun naam nog niet :-) vinden jullie dat onbeleefd om de partners niet uit te nodigen?

Steven
22-8-2015
 Meld misbruik4-4-2015 17:35:49

wij nodigen de partners uit, brengen ze hen mee: ok, zo niet: dan is het hun beslissing maar dan kunnen ze niet zeggen dat ze niet MOGEN meekomen ;-)

Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik4-4-2015 20:12:34

Ik heb ook nog nooit de partners van mijn collega's gezien maar ik vind het maar normaal dat je hen als koppel uitnodigt.

Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik5-4-2015 7:47:46

Wij vragen alle collega's voor enkel receptie. Zo ontstaat er geen discussie achteraf want iedereen was uitgenodigd. Spijtig voor degene die we er wel bij willen op het avondfeest of voor degene die niet komen.

groetjes

Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik5-4-2015 7:48:36

Bij ons wel zonder partners.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...