TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
27-10-2015
|
30-3-2015 20:34:41
Ik ben ook naar Robel geweest. Super genoten. Van het eerste moment op mijn gemak, en je moet er zeker niet mee inzitten om een kleed te veel te passen. Een hele vriendelijke behulpzame dame heeft me geholpen. Geen moeite was haar te veel, en inderdaad, ze geven eerlijk hun mening. Klonk voor mij toch heel oprecht. Ik vond er wel mijn droomkleed ! Kan niet wachten tot ik voor de 1e pas opnieuw mag gaan !!!
|
|
Els
30-6-2012
|
31-3-2015 9:58:55
zelfde ervaring bij La Sposa Outlet toen ik enkele maanden geleden met mijn schoonzusje voor een kleedje ging kijken. Ijzig koud in de winkel (de verkoopsters liepen er met hun winterjas rond) en stoffige kleedjes. Aan elk kleed inderdaad wel iets, soms iets heel klein, bij andere echt heel opvallend. Jammer, want 3 jaar geleden toen ik mijn trouwkleed kocht waren daar nog echt wel heel mooie jurken aan mini-prijzen te vinden. Schoenen zijn er nog altijd wel interessant (50 euro per paar).
Pierre Yves outlet in Deinze is dan wel weer een aanrader, heel mooie jurken en prijzen liggen iets hoger dan La Sposa Outlet maar de kleedjes zien er ook veel beter uit en uitstekend geholpen.
Veel plezier nog bij de voorbereidingen !
|
|
Sjoeke
3-7-2015
|
31-3-2015 13:41:39
Hier ook mijn kleed besteld bij Chinelle. En een identieke ervaring als jou gehad! Heel vriendelijk, en een grote keuze.
Ik heb een 2-tal weken geleden mijn eerste pas gehad en binnen 2 weken mag ik terug gaan voor mijn 2e en normaal laatste pas. De vriendelijkheid blijft zeker hetzelfde, ook nadat je jurk besteld is. Ik ben dus ook heeeeel tevreden :-)
|
|
evy
20-5-2016
|
1-4-2015 11:31:44
Ik heb een afspraak gemaakt bij Chinelle voor 18/4. ben benieuwd!!!
|
|
Sjoeke
3-7-2015
|
2-4-2015 16:22:15
Evy, ik mag 15/4 gaan voor 2e en laatste pas. Als ik het niet vergeet :-) zal ik nog even laten weten of ik tevreden ben van mijn eindversie :-)
|
|
Sjoeke
3-7-2015
|
16-4-2015 13:57:26
Evy, ik ben dus gisteren geweest en blij kleed is GEWELDIG! Geen cent meer moeten betalen: 418 euro voor kleed op lengte tot onder de knie! Heel tevreden, dus :-)
|
|
evy
20-5-2016
|
20-4-2015 16:28:54
Ik heb mijn kleed ook gekocht bij Chinelle ;-) Heel tevreden voorlopig. Hij had doorzichtige mouwen, maar ik laat hem nog aanpassen zodat het een bustier wordt. Verder moet hij ook nog wat worden ingenomen en verkort (ik wil hem juist boven m'n knie). Maar ben superblij en alles binnen mijn budget!! Hoera!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|