TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
14-8-2015
|
31-3-2015 0:07:13
Ik ben er vorig jaar met een vriendin haar kleed gaan zoeken. Na vier uur zweten en zwoegen en veel geduld van de verkoopster hebben we de jurk gevonden! Haar budget was €4000 en ze is naar buiten gegaan met eentje van €1300, die lieten ze dus ook even goed nog aan haar zien. ;) Ik heb een nogal perfectionistische vriendin maar de verkoopster wou absoluut niet opgeven en was ervan overtuigd dat ze de jurk hadden, en effectief! Ze heeft werkelijk gestraald in haar super speciale jurk op haar trouwdag.
Dit jaar is het mijne toer en ik was superblij dat we bij toeval opnieuw Dorien hadden. Ze herkende ons meteen! Bij mij duurde het maar half zolang en ik had de helft van het budget maar ze heeft ook mijn droomjurk weten te vinden!
Ik wou de achterkant van een andere jurk op mijn kleed, de naaister werd erbij gehaald en die tekende meteen een supermooi ontwerp. Begin mei ga ik het dus echt af zien bij mijn eerste pas, ben benieuwd!
Af en toe doen ze wat streng, maar mij stoort dat niet. Tot nu toe hele goeie service van hen gehad.
|
|
Charlotte
27-6-2015
|
31-3-2015 8:43:06
Mijn kleed komt ook van daar. Niets op aan te merken, ik was ook zo een moeilijk geval, tot na sluitingstijd zijn ze met z'n allen blijven zoeken voor mij. 3 à 4 verkoopsters en een designer die voor u hét kleed zoeken is wel fijn :-) Uiteindelijk tegen 19u pas de winkel verlaten, maar was geen enkel probleem. Alleen zitten ze nog al redelijk "vol" waardoor ik mijn pas telkens op een minder ideaal moment moest laten doorgaan. Je moet niet te veel letten op negatieve ervaringen, grote winkels hebben altijd wel iemand die niet tevreden is, kan altijd gebeuren. Maar je moet er van uitgaan dat dat bij jou niet gaat gebeuren ;-)
|
|
Lorena
26-8-2017
|
31-3-2015 10:43:07
Ik heb mijn jurk daar ook aangekocht (le chapeau in Bree), en ben super content van de service daar verkregen! Geen moeite was te veel, ben ook een dikke 3 uur in de winkel geweest en heb jurken in alle mogelijke budgetten mogen passen, dus ook jurken die ver onder mijn budget zaten. De verkoopster was heel erg behulpzaam, gaf heel veel goede raad en tips, was zeker niet opdringerig... Ook mijn eerste pas is vlekkeloos verlopen! Echt ben super tevreden van Le chapeau en zou het iedereen aanraden!
|
|
Stephanie
24-4-2015
|
31-3-2015 10:49:06
Mijn kleed komt ook van daar! Super service en vriendelijk :)
|
|
Nelle
18-4-2015
|
5-4-2015 10:48:21
Mijn kleed komt ook van Le Chapeau in Bree, en ik heb een beetje een dubbele ervaring gehad. 3 keer hele vriendelijke verkoopsters, en 1 keer een zeer onbeleefde verkoopster. Het hangt er dus vaak vanaf wie je hebt denk ik ;-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|