Terug naar overzicht
hey, Dit hangt af van de traiteur zelf.Er zijn ook heel wat dure traiteurs.Je moet je overal goed informeren naar de prijzen.Wij hebben een traiteur genomen voor de bbq 's avonds. Hij vraagt 10.00 euro voor 3 stukken vlees, groenten, bakken en afwas. Dit vind ik dus heel goedkoop. Daar betaal je in zalen met eigen catering een heel stuk meer voor.Groetjes, Els
Ik denk dat een traiteur toch goedkoper is.Wij hadden traiteur Pieter (http://www.slagerij-pieter.be/ )en hebben een luxe BBQ door hem laten verzorgen + dessertbuffet voor 22 euro per persoon en het was echt FANTASTISCH. Voor de drank (die we van de zaal moesten afnemen, zonder wijn) hebben we achteraf nog 5 euro per persoon betaald. Als je dan alles optelt, DJ, zaal, drank, wijn, eten, ... hebben wij iets van een 35 euro per persoon betaald all in (tot 6 u 'smorgends) Bij vele all in formules in een zaal ben je toch direct 50 euro per persoon kwijt.groetjes,
Wij hebben een traiteur genomen. 's Middags een uitgebreid diner aan tafel bediend voor 23 personen, 's avonds een uitgebreid luxe buffet in receptievorm voor 59 personen en voor het feest een uitgebreid dessertenbuffet (20 verschillende soorten) voor 129 personen. In totaal zullen we ongeveer een 3500 euro betalen.Dus ik denk wel dat dat meevalt. Wel nog zonder drank. groetjes,Klaartje28/7/2007