Terug naar overzicht
Ik zou voor de 2de optie kiezen.
Ik zou ook het tweede kiezen, omdat de gasten dan zelf kunnen kiezen...
ja ik ook voor het 2de met de zelfde reden dat Sarah zegt ,dat de gasten zelf kunnen kiezen ...
Jep ik zou dan ook voor het 2e gaan :)
hihi fantastisch hoe jullie mij over de streep kunnen trekken hè :-).Ik twijfelde gewoon omdat ze dan een gang minder krijgen maar inderdaad de keuze voor hoofdgerecht is natuurlijk wel een voordeel. Dank uuuuuuuuuuuuu :-)
Ik zou ook het tweede nemen. Beetje wat wij ook van plan zijn :)
Niet iedereen mag zalm en dan kunnen de gasten voor de koude schotel kiezen.Zelfde met hoofdgerecht, keuze tussen vis of vlees dus optie 2 is de beste keuze.
Ik wil niet moeilijk doen :-)Maar ik zou het eerste kiezen. Ik vind persoonlijk bediening aan tafel 'beter'.Bediening aan tafel lijkt ook altijd duurder dan een buffet.En je hebt dan voorgerecht vis en hoofdgerecht vlees, wat ik ook goed vind.Maar dit is natuurlijk persoonlijk he! Ik vind buffet wel super voor dessert. Maar als je veel volk hebt, vind ik heel de menu in buffetvorm te veel gerommel, en heen en weer geloop.
Ik wil niet moeilijk doen :-)Maar ik zou het eerste kiezen. Ik vind persoonlijk bediening aan tafel 'beter'.Bediening aan tafel lijkt ook altijd duurder dan een buffet.En je hebt dan voorgerecht vis en hoofdgerecht vlees, wat ik ook goed vind.
Maar dit is natuurlijk persoonlijk he! Ik vind buffet wel super voor dessert. Maar als je veel volk hebt, vind ik heel de menu in buffetvorm te veel gerommel, en heen en weer geloop.
Optie 1
Optie 2.Dan kan iedereen zelf kiezen wat hij eet als hoofdgerecht.Ik lust bijvoorbeeld geen varkenshaas - bij mij zou hij dus blijven liggen - en er zijn ook genoeg vegetariërs die het niet aanraken.Ik zou dus zelf ook eventueel bij de zaal aandringen op een vegetarische optie (bijvoorbeeld 1 soort vlees, 1 soort vis en 1 soort vegi). Toch zeker bij ofwel het voorgerecht, ofwel het hoofdgerecht.